среда, 28. мај 2014.

Jedno sa Univerzumom
Energija uma je svest,svest je esencija zivota.Svi mi smo multidimenzionalna bica.Mi smo medijumi izmedju Univerzuma i neizgovorenih podataka u nama koje prezentujemo.Postoji bezbroj informacija koje cekaju da budu desifrovane neverovatno mocnim alatom koji svi posedujemo,umom.To je oslobadjajuci i sofisticirani sistem koji koristi prednosti nadrazaja,dozvoljavajuci stanju svesti da se fokusira.Zamislimo koliko jedinstvo i solidarnost mozemo postici ako se svi probudimo.To je najdivniji osecaj u zivotu,svemir nam daje svrhu Univerzuma i smisao zivota i mi mozemo to da osetimo.LJubav je sve sto postoji i sto ce postojati.Univerzum nam daje zivot,jer mi smo ljubav bezuslovna,rodjeni da volimo i dizemo vibracije Univerzuma.Mi smo deo Univerzalne energije koja se manifestuje u svesnosti bica,direktno iz zivotnog ciklusa nase plave voljene planete.Mi smo mahifestacija nase planete,koja manifestuje potpuno nezavisnu realnost beskonacnog Univerzuma.Svi smo jako povezani izmedju sebe i jako povezani sa planetom,Univerzumom i bezuslovnom,beskonacnom ljubavlju koja se zove Bog Stvoritelj.Kada zaista postanemo svesni da je nase postojanje NASTALO IZ LJUBAVI,DA SMO MI TA LJUBAV I DA JE SMISAO ZIVOTA DA DARUJEMO LJUBAV,BESKRAJNE MOGUCNOSTI U OKVIRU UNIVERZUMA POSTAJU DOSTUPNE ZA SVE NAS  One with the Universe

Нема коментара:

Постави коментар