петак, 30. мај 2014.

Sveznanje ili Božje oko

   
Znanje kao organizirane informacije sa vjerom  da  vjerujemo   u ono što ne razumijemo    
                 Po definiciji znanje je organizacija vještina i činjenica kao informacija. Nerijetko se  znanje poistovjećuje  sa vještinom ,koja  nije ništa drugo nego tehnologija ili učenje kako nešto  činiti na pravi i svrhoviti način Informacija ili činjenice također počesto poistovjećujemo sa kvantitativnom stranom znanja ,dočim one same imaju dodir sa istinskim znanjem u toliko što su produkt znanja odnosno saznanja. Možemo donekle prihvatiti da rudarenjem po podacima koji nisu sustavno organizirani dođemo do novih znanja.  Možemo ustvrditi da poznavati tehnologiju, dakle imati pravila i procedure kako se odvijaju određeni procesi , za što su nam potrebna znanja no sve to ne pretpostavlja razumijevanje zakonitosti i shvaćanje temeljnosti razloga odvijanja događanja koje svjedočimo iskustvom, eksperimentom ili promišljanjem.  

Ne možemo niti je potrebno zanijekati dijalektiku  odnosa  vještina-činjenice \ informacije-znanje, no za istinsko umniti znanje  potrebna je vjera kao mjera duhovnosti mišljenja.
Doista  potrebna je duhovnost kao distributivni kanal povezanosti sa jedinstvenim poljem univerzuma. Teolozi  zapadne kulture to nazivaju oBogotoviti istinu, ma što good to značilo, šamani duhovnost omisle kao sjene znanje inteligentne energije, stare kulture navode kao demone koji nas vode u prostore i polja bezvremenskoga jedinstvenoga.

U napretku ljudskoga nauma , za  umiti znanje po definiciji , potrebna je vjera kojoj se često pripisuje odnosno  zamjenjuje sa  religioznosti. Pogrešno budući je religioznost i vjera koja se veže uz nju čisti politički program , pače ideologija totalitarno diktatorske doktrine
Posjedovanje informacija i manipuliranje vjerovanjem služe i koriste se u službi moći i kontrole pojedinaca i skupina nad populacijom nad zajednicom ili asocijacijama pojedinaca. 

Dakle možemo racionalno izreći da istinsko znanje je osviješteni prostor  koji dobijemo kada se prepletu ,preklope polje  informacije , vještine i vjera ili vjerovanje. Unutar prostranstva neosviještenoga, neznanja taj prostor možemo  protumačiti kao osviješteno znanje.

Čovječanstvo će uznapredovati skokovito onoga trenutka kada znanje bude postalo preslikani fraktalni hologram duhovnosti vještine i činjenica.
Obrazovanje bi trebalo imati taj zadatak , nažalost tu kompleksnost ne imamo u sadašnjem trendu komercijalizacije  akademskog znanja kao organiziranost vještina, informacija i religijskoga vjerovanja.

 Misaoni model  istinskoga Znanja
gggggggggggggggggggggggggggggggg
         Na slici u dvo-dimenzijonalnostii [plošno] je predočeno  polje istinskoga znanja, no ovo treba zamisliti kao dinamički 3D prostor, dakle dinamički četvero-dimenzionalni i  entitet koji nije konstantan. Zamislimo (misaoni model)  tri lopte od sapunice (kao djeca radili smo balone od sapunice) koje se prožimaju jedna u drugu uz istovremeno rotiranje jedne oko središta druge i to  sve rotira oko jednoga središta koje se dinamički giba a određeno je triangulacijom  središta svakog pojedinoga balona koji istoga trenutka nisu istih radijusa balona (na slici su radi jednostavnosti prikazani kao istih radijusa  oplošja balona)
         Ono što treba primijetiti da «Baloni»» ČINE  I SAŽIMAJU jedinstven prostor univerzalnog polja dakle oni separiraju i sadrže sve i ništa a u onom ništa sadržano je sve.
        Primijetimo također  da tri  planetoidne ovojnice  balona tvore jedinstveno geometrijsko tijelo koje ima dva vrha, tri stranice (u pojedinim slučajevima identične) koje čine tri brida koji se sastaju u vrbovima tijela. ONO ŠTO POBUĐUJE  MATEMATIČKU PARADOKSIJU  je što prožimanjem (utapanje ) sva tri balona jednoga u drugog ne dobijemo 3  pura  veći volumen, nego volumen tri  u jedan  (1+1+1 =1) ostaje jedan.                                           
  Gggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Teolozi  bi  zagovarali  model [kao] trojstva  (Bog otac, sin božji ,Duh sveti) . No što je onda kada se stope u jedninu (Henosis) Vjere-Nauka po Isusu (Kristu-Pomazaniku),  Vjere -Ispovjedi po Duh  Sveti. Kreacija po Stvaratelju (ne stvoritelju konačnosti). Je li nastaje «crna rupa ništavila» odnosno stvaranje «novoga» kroz ništa,
Singularitet sve u ništa  iz ništa sve !??
 
Svijest u umu ili um u svijesti
To nas približava dilemi što da je istinsko znanje, je li kozmičko znanje je doista vanjska forma (prikaz) entitet u umu univerzalne inteligencije, koje bivstvuje u jedinstvenom polju svijesti koje ima svoje metamorfoze podsvijesti, nadsvijesti i usvjesti (prosvjesti) .

Ovo što govorim razumljivije je ako prikažemo kroz model prostornih  tri klepsidri spojenih u jednoj točci u kojoj se susreću zrnca pijeska  (različitih boja) u protoku iz jedne prostor dimenzije u suprotnu. Je li možemo kvantno odrediti u kojoj mjeri će doći do miješanja  zrnaca različitih boja u jednoj jedinstvenoj zajedničkoj prolaznoj rupici….Hoće li Trojedno  biće brojati ,prebrojavati i određivati kamo će ići pojedino zrnce (kvant uma) iz jedne klepsidre. Teško i za Stvaratelja vrijedi načelo neodređenosti, dakle ni on ne-zna Svemu nema uvid u Sveznanje.!

Нема коментара:

Постави коментар