среда, 28. мај 2014.

Smisao Integrativne tehnologije razvoja svijesti i icjeljivanja

Cilj Integrativne tehnologije razvoja svijesti i iscjeljivanja je povratak našoj istinskoj prirodi, odnosno izvornom, zdravom stanju. Kad djelujemo iz izvorne prirode tada dolazi do iscjeljenja, kako našeg emotivnog, tako i fizičkog aspekta postojanja. Život iz svoje stvarne prirode predstavlja veselje i bezbrižnost, mir i stabilnost te mogućnost samorealizacije - ostvarenja svojih istinskih životnih ciljeva. Ono čemu svi ljudi teže, bili toga trenutno svjesni ili ne, jest ponovno ujedinjenje razine konceptualnog, ljudskog postojanja s manje poznatom, apstraktnijom razinom apsolutnog, onog što obično nazivamo božansko.
Kako god ga definirali, ovaj je cilj u našoj prirodi, ili bolje rečeno, naše ujedinjeno postojanje na duhovnom i materijalnom planu i jest naša prava priroda koju samo treba ponovo pronaći, osvijestiti. Istinski ništa nije odvojeno - sve je dio jedne cjeline pa tako i mi postojimo u jedinstvu sa svime. Materijalni svijet jednim je dijelom baziran na principu dualnosti pa je zato ponekad teško uvidjeti da istovremeno sve, uključujući i nas same, postoji i na razini jedinstva, na kojoj ništa nije odvojeno niti nema polaritete. Ta razina nije negdje drugdje, već se nalazi ovdje i u ovom trenutku. Samo je treba prepoznati. Oni koji aktivno rade na ovakvom otkrivanju prolaze kroz proces izlaska iz starih, iskrivljenih obrazaca i struktura, iz kojih su navikli živjeti i s kojima su često dugo vremena bili identificirani.
Život unutar takvih struktura baziran je na pravilima, odnosno filozofiji naših obrazaca i može nas unesrećiti, manifestirajući se prije ili kasnije kao fizička oboljenja, razne ovisnosti ili jednostavno kao nemogućnost ostvarenja (a samim time i ispunjenja) u intimnom, obiteljskom, društvenom, poslovnom ili duhovnom smislu. S obzirom da su svi naši poremećaji zapravo vodič prema boljem, kvalitetnijem i svjesnijem životu, iscjeljenje bilo koje vrste problema ili bolesti zahtijeva određenu osobnu (često i karakternu) transformaciju ili bar sitne preinake u našoj svakodnevnici.

U tom smislu, ukoliko je osoba spremna, svaka tehnika može biti dobra i korisna na svoj način. Suprotno tome, ako osoba ne želi istinsku promjenu, već očekuje rješenje problema ili iscjeljenje bez imalo osobnog ulaganja, niti jedna tehnika neće se dugoročno pokazati u potpunosti produktivnom. Iako se odgovarajućom terapijom može brzo doći do rezultata i pozitivnih promjena, nerazriješeni problemi na dubljim razinama, odnosno poremećaji na kojima se ne radi cjelovito, uvijek će se ponavljati i vraćati. Ponekad u istom, a ponekad u različitom obliku, tako dugo dok se ne razriješe na svom izvornom planu i dok životna lekcija koja se krije iza njih nije usvojena.
To što je ovdje dobro jest da će svima koji traže zaista i biti dano, a današnje tehnike toliko su razvijene i raznolike da je lakše no ikad pronaći ono što svakom pojedincu najbolje odgovara. Sve što je potrebno jest uložiti namjeru u cilj koji želimo postići, pri tom se fokusirajući na vjeru i ljubav te disciplinu i strpljivost. Nesebična ljubav i vjera u istinu i dobro sila su koja vodi i ohrabruje, najdublji unutarnji pokretači.

© Danijela Prpić,

1 коментар:

  1. sezonski pozdrav svim mojim prijateljima, ja sam Marija Pejčinović Burić, ja sam iz dubrovačke hrvatske, želim podijeliti svoje divno svjedočanstvo o tome kako sam vratila svog muža svog života, želim reći ljudima u svijetu da postoji prava čarolija caster online i moćan je i originalan, Zove se Baba Wale Wiseman. Nedavno mi je pomogao da ponovno uspostavim vezu sa svojim mužem koji me izbacio. Kada sam kontaktirao Wiseman, dao je ljubavnu čaroliju za mene i mog muža koji je rekao da ne ima li ikakve veze sa mnom opet me nazvao i počeo me moliti. Svima koji čitaju ovaj članak i treba im bilo kakva pomoć Wiseman može također ponuditi bilo koju vrstu pomoći poput ponovnog uspostavljanja braka i odnosa, izliječenja svih vrsta bolesti, sudske instance, trudnoće, čarolije, sada smo jako zadovoljni sobom. Wiseman ga tjera da shvati koliko se volimo i trebamo jedni druge. Ovaj je muškarac stvaran i dobar. Također vam može pomoći da popravite svoju narušenu vezu. Vratila sam muža! Bilo je to kao čudo! Bez bračnog savjetovanja i u našem ljubavnom životu to radimo jako dobro. Kontaktirajte ovog sjajnog čovjeka ako imate problema sa trajnim rješenjem
    putem e-maila: doctorosagiede75@gmail.com
    WhatsApp: +2349014523836
    Viber: +2349014523836

    ОдговориИзбриши