недеља, 19. април 2015.

Leci - Volim te, Volim te, Volim te!

Volim te ma ko da si, i volim te ma kakva da si.
Volim te, jer moje srce drugačije neće i ne zna.
Volim te i razumem te, jer znam da sam i sama nekada bila uplašeno zrnce peska, i kretala se tamo vamo, nošena drugima a ne sobom, jer nisam znala ko sam.
Volim te, jer nam je Bog dao taj blagoslov da volim i ja sam jako srećna zbog toga i jako zahvalna. Moj je izbor da te volim!
Kada pogledam u tebe zamišljeni, tužni čoveče i tebe ljutiti čoveče, koji bi od svoje nemoći porušio sve sagrađeno, vidim maleno dete u tebi kako te doziva a ti ga ne čuješ, jer slušaš druge a ne sebe. Ne snalaziš se u vlastitim igrama i zamkama.
Dete u tebi bi se  igralo i radovalo i pružilo bi ti ruke da ga zagrliš,i odeš sa njim u čaroban svet snova i mašte da se igrate, i da mu daš svoju bezuslovnu ljubav. Ne sramoti se više vlastite nemoći, ne skrivaj se odenut strogošću i ambicijom da se poravnaš sa drugima. U sebe se zagledaj, dugo i mirno….tada ćeš videti sjaj, koji ja sada vidim.
Zato ti kažem dragi čoveče, razumem tvoje ludilo, Volim te, volim te, volim te od sada pa za uvek.
Leci
foto by dmisswhiplash
foto by dmisswhiplash
Širi radost, možda ćeš baš ti nekom ulepšati dan :)

28 COMMENTS

  1. Anita
    Gospode dragi,kakav tekst!
    Prejak,predivan…Bozanski…ostavio me bez teksta i doveo do suza!
    LECI,VOLIM TE I MOJ JE IZBOR DA TE VOLIM!
    P.S.Najlepse i od srca hvala na ovom tekstu…
    I to uplaseno zrnce peska…koje ide tamo-vamo,jer ne zna ko je…:-(
    • Lepa moja Anita, uvek spontana, živa i topla srca, koje oseća, pa oseća….i to je predivno. Uživam kako se otvaraš, otvaraš, kao cvet kada se rascvetava.
      I suze su pokazatelj toga…
      Ljubim te i volim te.
  2. ema
    Čuvaću ovaj tekst u svojoj riznici. Hvala!
  3. jamina pavlov
    <3 <3 <3 VOLIM,VOLIM,VOLIM <3 <3 <3
  4. Hvala ti draga Leci sto nam pruzas nesebicnu ljubav i ucis nas kako se VOLI !!!!Blagoslovena da si nam i da se druzimo jos mnogo godina !!!Volim te i sve oko sebe :)
    • Snežana sa tobom sam i sa svima vama. Družićemo se uvek, jer svi mi koji smo se sreli u ovom životu, poznajemo se već. Svi smo mi Jedno!
      Šaljem ti svoje Blagoslove i svoju ljubav.
      Volim te Snežana.
  5. Mira
    Kakav pocetak dana …Kakav pocetak Hvala Talasi Ljubavi za tebe od mene
  6. Nur
    Leci,tekst je kao sto su napisali i drugi-ispiritivan,istinit,,,nadahnjuju me svi tvoji tekstovi i podsecas me na one mudrace iz proslosti koji su otkrili sav smisao zivota da ljubav je oslobodjenje od svih nasih ogranicenja koje imamo u sebi..hvala hvala hvala na ovom tekstu dan mi je postao jos lepsi…
    • Hvala ti Nur!
      Inspiriše te, jer ti je srce vidovito i žedno, otvoreno i prijemčivo za istinu i ljubav.
      Bilo je i meni prijatni i inspirativno čitati tvoju poruku.
      Divno rečeno a i istina je….ljubav je oslobođenje od svih ograničenja!
  7. danijela dany
    Šaljem ti ljubav i svetlost.
  8. Rada
    Draga Leci hvala ti na ovom divnom tekstu koji izuzetno inspirise,mene inace inspirise sve sto ti pises.Mnogo sam zahvalna sto sam pronasla “Ratnike Svetlosti”druzim se sa vama skoro dve godine i mnogo mi znacite,postali ste moja porodica!Sve vas volim i ljubim od srca!Leci obozavam te!
    • Rado i ja kažem da si moja porodica!
      Volim da si sa nama i uživaj.
      Tebe volim i šaljem ti talase i talase pozitivne enegije, jes!
      Evo šaljem ti dugin mostić iz moga srca u tvoje srce.
      Ljubim te.
  9. maja
    HVALA< ovo krepi i osnazuje
  10. lidija
    Hwala Lecii..
    Jako inspirativnoo <3
    Od sada javno vam obecavam da cu ciniti sve da zavolim sebe do iznemoglosti – cula sam za metodu lastika kojim cu nakon sto izgovorim koju losu rec sebe bocnuti..
    • Draga mila Lidija,ne znam koja je to metoda, možeš mi to malo pobliže objasniti, ali nemoj molim te da se bockaš, nisam za nekako za kažnjavanje ili te nisam dobro razumela.
      Radujem se i drago mi je, da želiš da se menjaš. Divno je doneto odluku, to je pola posla gotovo. Voli sebe puno, puno, videćeš time će se probuditi još veća ljubav prema drugima.
      Veliki, veliki pozdrav i Blagoslovi ljubavi za tebe.
  11. leci-Volim te,volim te,volim te
  12. Daco, mila i draga, voli tebe puno Leci.
  13. Siniša
    Idemo dalje …..
  14. najzad
    Grlim vas i ljubim sve redom a narocito tebe Leci. Falili ste mi ovih dana dok nisam bila na vezi direktno no u mojim mislima niste ni trenutka izostali a sada me opet hrani i inspirise tekst i divne spoznaje hrabre moju uzlaznu putanju i pune mi srce ljubavlju i divnim osecanjem da to mogu dalje da saljem. Jako sam srecna i zelim to da podelim sa celim svetom. Obuzima me prijatna toplina i uzbudjenje jer se docepah kao klinka mogucnosti da iskazem intimu gde znam da me razumeju. Kao da stgoh u oazu. Odoh da citam dalje (staro i novo,uvek aktuelno)
    z
    • Ha ha ha spontanost i prijatna osećanja su te preplavila, divno, divno, super si.
      Srećna si jer si našla ono što ti Duši treba, e to izaziva najveću sreću i ispunjenje. Uživaj u tome i neka si se dočepala da možeš slobodno podeliti osećanja gde će te razumeti, podržati i osećati prijateljem.
      Samo čitaj i uživaj…
      Pozdrav

LEAVE A COMMENT

Нема коментара:

Постави коментар