недеља, 17. мај 2015.


  Majka Marija
(Poruka, 4. 5. 2015)

„Mi svi nosimo IZVOR svega što jest u nama“

Voljena srca – voljena djeco svjetla – dobrodošli.
JA JESAM Majka Marija u vibraciji čiste i bezuvje-
tne ljubavi - nalazim se sada tu i dodirujem vas.
Dodirujem vaše cijelokupno biće čistom ljubavlju
i milosti IZVORA.

Udahnite sada duboko i osjetite ljubav, lakoću i
radost, koji prodiru vaše biće i koji vas energija-
ma ljubavi daruju. Osjetite energije ljubavi koje
možete svakog trenutka okusiti. Ljubav je uvijek
prisutna i posvetite se njoj unutar vašeg srca.

Nakon što se putem povjerenja pouzdate u ljubav
koja je svuda prisutna te koja svaki aspekt unive-
rza prodire, tada će vaša duša odahnuti a protok
energije za kreiranje početi će cirkulirat kroz vaše
cijelokupno biće.

IZVOR teče poput jednog izvora iz kojeg beskrajno
čista voda izlazi te koja sve i svakog hrani. Na isti
način univerzalna ljubav beskrajno prodire sve i
svakog. IZVOR (Bog Otac-Majka) voli neprestano
i bezuvjetno pruža ljubav, jer se IZVOR u svemu
prepoznaje i uvijek iznova pronađe.

Nakon što vi ljubav, pouzdanje, bezuvjetnost i
struju IZVORA u vama otkrijete i sebi dozvolite
da vas ljubav IZVORA prodire onda su blagoslovi,
radost i milost Bog Oca-Majke uvijek uz vas.

Mi svi nosimo IZVOR u nama – mi svi dolazimo
iz IZVORA i svi životi potiću iz IZVORA, koji je
čista ljubav.

Dozvolimo si da zajedno koračimo na putu ljubavi,
svjetla i bezuvjetnog postojanstva. Mi idemo zaje-
dno kao svjetlo i ljubav JA JESAM.

JA JESAM Majka Marija.
________________________________________
Medium: Shogun Amona
________________________________________
(Aranis: Voljena Majka Marija živjela je u drevnoj
Lemuriji i Atlantidi. ONA surađuje sa anđelima ve-
zano za božanski plan Boga Oca-Majke. Njezin za-
datak je da šalje čisto božansko plame za obnovu
božanskog plana, koji se u svakom pojedincu
nalazi. Jedan od njezini sveti hramova nalazi
se na eteričnoj razini iznad Izraela.
____________________________________
„JA JESAM“
Majka-Otac Bog su bezimeni JA JESAM i sveta
sveprisutnost diljem kosmosa. JA JESAM ostva-
ruje sve, aktivira sve i sve je kroz JA JESAM
stvoreno, pa tako i svi mi unutar kosmosa.
Unutar riječi „JA“ nalazi se svijetlo našeg
voljenog Božanskog Oca a unutar riječi „JESAM“
nalazi se ljubav naše voljene Božanske Majke.
Ljubav Božanske Majke je oceanski temelj na
osnovu kojeg svi bekrajno egzistirate. Bezuvje-
tna ljubav je suština svega što je i bez ljubavi ne
može nitko i ništa egzistirati. JA JESAM vam se
nalazi pola metra iznad glave a unutar kralježnice
nalazi se sveta SVEPRISUTNOST Majke-Oca
Boga.

Unutar riječi „JA“ nalazi se energija muškoga
spola, a unutar riječi „JESAM“ nalazi se energija
ženskog spola. Bog Otac „JA“ kreira i individua-
lizira uz podršku Boga Majke. Bog Otac kaže
da bez ljubavi ne može nitko i ništa egzistirati.
Znači da ste od oboje stvoreni, a ne samo od
Boga Oca. Majka-Otac Bog su kroz svoju
„JA JESAM-SVEPRISUTNOST“ tiho i skoro
neprimjetno svuda prisutni i kroz svoju svetu
„SVEPRISUTNOST“ znaju sve o nama.

Atributi Boga Majke su posveta, zbrižnost,
suosjećaj, lijepota, radost, viša mudrost,
moć kreiranja i bezuvjetna ljubav. Riječ bez-
uvjetno znači bez predrasude i ocjenjivanja).

Atributi Boga Oca su namjera, istina, znanje,
volja, zakon, red, plan i svijetlo.
Bot Otac kreira a Bog Majka manifestira.
ONI su ljubav muškog i ženskog aspekta. 

Нема коментара:

Постави коментар