недеља, 24. мај 2015.


Pismo mog nerođenog djeteta Djeda Mrazu

Djeda Mraze, neću te moliti da mi išta daš, molim te da mi oduzmeš.
Prije svega neizvjesnu budućnost.
Za početak te molim da Arziju Mahmutović, ženu teškog imena, a još težeg prezimena, skineš sa mjesta direktorice vrtića, jer ako ona tu ostane, onda za mene tu nema mjesta. Umjesto Baba Rogom, mama i tata me već plaše njom! Znaš, ja ću biti dijete iz miješanog ateističkog braka, a tamo se izvodi islamska vjeronauka i uče djecu izmišljotinama poput Allaha.
Isto te molim da vjeronauku izbaciš iz škola i da s mjesta Federalne ministrice obrazovanja skineš Melihu Alić. Mama i tata već imaju lutku za plašenje mene! Lutka ima Arzijino ime i prezime, a Melihino lice. I ne razlikuje č, ć, dž i đ kad priča! Ona mene mrzi, iako se nisam ni rodio. Ona voli samo djecu begova, to je jučer rekla!
I ove s vlasti skini, jer oni, Djeda Mraze, ocu mi i majci kradu pare, pa oni neće imat čime da me hrane.
Ili ipak daj, ne oduzimaj! Daj vize mom tati i mojoj mami pa da me rode negdje gdje se Bošnjaci, Srbi i Hrvati ništa ne pitaju.

Нема коментара:

Постави коментар