среда, 17. септембар 2014.

  • Kako možeš vjerovati Bogu kojeg ne vidiš ako ne vjeruješ božanskoj Prirodi, sebi, čiji dio Ti Jesi!?
  • Kako možeš vjerovati u Boga ako nisi spoznao sebe kao Boga, a Boga samoga kao svoj vlastiti Identitet!?

"Upoznaj sebe kao Boga, a Boga samoga kao svoj vlastiti identitet"

Reći nije isto što je i razumjeti. Razumjeti Prirodu Boga nije isto što je i predočiti Boga. Predodžba Boga nije isto što je i percepcija Boga. Percepcija Boga nije isto što je i doživjeti Boga. Doživjeti Boga nije isto što je i postati Bogoostvarenim. Ostvariti Boga znači postati Bogom, jer ti si sam božanska Priroda, vječni Bog.
Da bi Boga učinio živućim i osjetnim moraš uzdignuti svoju svijest i u poniznost  srca sam sebe Bogom obznaniti. Svaki oblik straha, neznanja i dogmi mora biti izbrisan. Nije dovoljno samo biti sjedinjen  s Bogom, moraš misliti i znati da si Bog u stvarnosti, Ja Jesam koji/a Ja Jesam Prisutnost. To je božanska znanost tvojeg postojanja. Ako se mi s Bogom sjedinimo, ni nama nije ništa nemoguće. Ne samo da imamo sve ono što Otac ima, mi smo i sve ono što Otac jest. Mi smo Trojstvo. Mi smo Krist-Čovjek, Krist-Božji, Duh Sveti, sve troje u Jednom, istinska božanska Priroda, Ja Jesam koji/a Ja Jesam Prisutnost.
«Kao Božje dijete vidim svoje Božanstvo,vidim jer ga shvaćam i kao nasljedstvo prihvaćam..." ("Otkrivene
tajne", G. R. King)
«Najprije razmisli i shvati što si, zatim osjeti što si i na kraju moraš biti ono što jesi..., ali pazi. Nije dovoljno misliti što si, niti to osjećati. Moraš biti ono što jesi u svom vlastitom pravom, nutarnjem Ja». ("Inicijacija", E. Haich).
Ne dopusti da tvojim emocijama, tvojim misaonim bićem, životom, manipuliraju entiteti i bića, učitelji i učenja, dogme, svjetonazori, stavovi i mišljenja, ne dopusti da ti oduzmu božanski Identitet, vlastitu volju, tvoje kraljevstvo, slavu i moć.

Images CAN2WHOV 

Нема коментара:

Постави коментар