shaktii sadhana

 

~ Shaktii je tvoja uzvišena priroda, tvoja autentična osobnost.

10492529_676559589086221_1918763458186036752_nBhaerava je objavio tekstUvjetovanost Obećanja u kojem je govorio o tome da stara osobnost koju posjedujemo ne može da uđe u više stanje svijesti niti da se zamijeni sa novim izrazom sebe ukoliko ne dođe do njenog odbacivanja ili transformacije iste. Zadnjih nekoliko mjeseci imala sam sadhanu koju mi je dao s ciljem promijene percepcije koja dosta sliči na stalno podsjećanje na “Ja Jesam”, iako nema veze sa tim načinom samo-prisjećanja već sa tantričkom sadhanom u kojoj nikakvo “ja” ne ostaje niti se na njega fokusira. Primijetila sam koliko se osobnost boji ali i bori protiv primjene takve sadhane, koliko želi da je prilagodi sebi i svom viđenju koje je ograničeno sa tijelom i umom koji imam i u kojeg sam vjerovala niz godina. Ne mogu previše reći o tom sadhani ali mogu natuknuti da je njen cilj da se u svakom trenutku suočim sa objektivnim svijetom na nov način bez ubacivanja asocijacija ili stavova ili čak emocionalnih reakcija na situaciju u kojoj se nalazim. S druge strane nisam smjela da ulazim u svjesnost sebe kako bi se zaštitila i kada god bi to primijetila morala sam promijeniti unutarnji stav i osloboditi dio koji je htio pomoću svjesnosti da se zaštiti ili da pobjegne od reakcija koje bi se mogle desiti. U tim trenutcima morala sam pustiti reakciju van bez obzira da li je primjerena ili ne, jasno u ograničenom smislu, te se suočiti sa onim što je ostajalo iza reakcije pa čak i sa reakcijama ljudi u svom okruženju, ali ovaj put bez zaštite i bez bježanja u povišeno stanje svijesti kroz čin svjesnosti sebe.
Primijetila sam da osobnost pokušava iskoristiti duhovna znanja i stečene sposobnosti kako bi sama sebe zaštitila i kako bi promijenila sliku o sebi koju želi sama sebi prezentirati ili koju želi da prezentira drugima (Sindrom “spiritualac” iSindrom “spiritualac” – II dio). U isto vrijeme sa tom sadhanom imala sam zadatak da se družim sa ljudima koji sebe smatraju spiritualnim i da idem na njihova predavanja i imam prijateljski odnos sa njima. Taj dio mi je bio najteži jer mi je to izazivalo ogromne reakcije, ali sam ga odradila kako je traženo od mene. U tom dijelu održavanje novog stanja percepcije ili točke percepcije koja nije bila na osobnosti i na meni na koju sam navika bilo je prepuno reakcija, sukoba unutar mene dok sa izvana morala održavati prijateljski stav i stav da to prihvaćam i mislim tako kako su mi oni nametali s čestim podsjećanjem da “nisam duhovna ako to ne razumijem ili ne prihvaćam”. To me je razuvjerilo u kvalitetu spiritualne scene u hrvatskoj i u okolici kao i čistoći motiva i ciljeva takvih grupa. U skladu sa avidya učenjem mogu generalno zaključit da je većina duhovnih grupa orijentirana na crno-magijsko djelovanje bez jasnoće u čemu se nalaze. Ali oni nisu bitni. Ono što je bitno jeste kako održati novo stanje svijesti u okruženju koji nam je svakodnevan, koji prihvaćamo, osnažujemo svojim stavom i životom?
Mogla bih reći: Nikako. Ali nije nemoguće.
Najgori dio nisu drugi već njihova moć da nas uvuku u starog čovjeka kojeg smo krenuli osvještavati i koji se pomalja u svakom trenutku kada izvan nas dođe podsticaj za njegovo pojavljivanje. Osobnost ne može da postoji u koherentnom stanju ukoliko joj je podsticaj maknut na bilo koji način. Tada se pojavljuje dio koji mnogi osjeti u adrenalinskim sportovima. Taj dio je dio koji može da uči i da stiče određene sposobnosti, ali i da se razvija na potpuno nov način. Taj dio ne uključuje poznavanje situacije u kojoj se nalazimo već uključuje suočavanje sa situacijom bez stavljanja maske preko istinskog lica. Jasno je da smo nezaštićeni u tom trenutku. Također je jasno da će unutarnja povreda biti jača i intenzivnija sve dok postoji pozadinske reakcije osobnosti na podražaj izvana. Ali vezivanja sa pozadinski sadržaj koji djeluje kroz prošlost i projekciju na sadašnjost i budućnost mora biti osviješćen i doveden u svjesni dio uma. Ukoliko on ne bude viđen čistom sviješću koja svjedoči iz stanja ili točke percepcije koju ste izabrali ili dobili kao zadatak da razvijete on će stalno da djeluje na vašu percepciju i ponašajni patern.
Tantrička sadhana ne može da se uzima parcijalno, tj. da se uzimaju dijelovi koji vam se sviđaju na štetu dijelova koji se razvijaju ili dijelova vam se ne sviđaju. To je miješanje osobnosti u unutarnji rad koji ne vodi kompletnoj promijeni već parcijalnom buđenju ili promijeni koja ne znači cjelovit pristup samom sebi.
Rečeno mi je da mi treba 21 dan da točka percepcije koju preuzimam i zauzima počne da djeluje. No, nije mi rečeno da tih 21 dan može postati nekoliko mjeseci ako se ne uzme u potpunosti već se dopusti osobnosti da se miješa. Taj dio sam sama otkrila. Uvjet je da točka percepcije ne smije biti daleko od unutarnjih mogućnosti sadhake. Već je točka koja je viša u odnosu na prethodne točke i kroz njihovo “osvajanje” osvaja se viša percepcija u odnosu na prethodnu. Točke percepcije se rastom mijenjaju i pomjeraju u određenom pravcu ali tek kada je zauzeta prethodna točka percepcije i kada je oslonac stabilan. Sve dok cjelina čovjeka nije obuhvaćena novom točkom percepcije, a to je promjena koja će izazivati jake unutarnje reakcije ali i reakcije okoline. Ako nema jasnog stava da okolina nije mjerilo vašeg unutarnjeg razvoja i ako nema jasnoće da se i ona odbaci ako je došlo vrijeme za to okolina će vas povući na prethodnu točku percepcije ili ponovo u osobnost.
Unutarnja borba između osobnosti koja je osviješćena kao ono što vi niste sa novom percepcijom ili točkom percepcije kojoj težite biće ogromna, ali je takva samo zato što dopuštamo osobnosti da se miješa u djelovanje ili rad sa tom novom točkom percepcije. 
Drugim riječima, ako ste odlučili da osvijestiti svoju Božansku Prirodu (specifičnost tantričke sadhane) onda ne možete biti čovjek ili žena kakav ste bili sa svom osobnošću koju imate i podržavate svakim pokretom. Sve mora doživjeti Boginja u vama. Ne vi kao žena. Ali Boginja nije sličica Kalii ili Tare ili ideja o tome šta je ona, kako se izražava, živi, djeluje. To je greška koju mnogi u ovoj sadhani pokušavaju da preuzmu te se kroz to aktivira pozadinski sadržaj iz podsvijesti i nesvjesnog polako preuzimajući samu sadhanu. To su simboli. Ništa više. Simboli nisu stvarnost. Ne mogu biti dvije iste boginje. Vi i Kalii. Ili vi i Tara. Ili neki drugi simbol koji ste uzeli kao temelj sadhane. Svi ti simboli služe samo tome da vam daju okus kako to izgleda, da vam pomognu u sadhani a ne da ih imitirate. Morate znati šta je priroda boginje, ili priroda božanskog. Ona nije njena osobnost koja se manifestira kao karakteristika stanja koje boginja simbolizira. To je njena manifestacija, ne unutarnje stanje. Ali njena manifestacija može da se mijenja pod uvjetom da vi niste zauzeti oko imitacije karakteristika boginje.
Uzimanjem tantričke sadhane uzimate sve ono što ona nosi, ne ono što vam se sviđa ili vam se ne sviđa. To je osnova problema čovjeka u duhovnosti. Ili ste ono čemu težite ili ste osoba koja imitira ono čemu težite. Izaberite. Promaja ubija.
Kada je Bhaerava rekao da ne možete biti i čovjek i božansko u isto vrijeme on je govorio o ovom. Ili ste čovjek, uvjetovan, ograničen, pun straha, grča ili ste svijest koja je slobodna, ne-uvjetovana, ne-ograničena, bez straha i grča. To ne znači da se neće iz pozadine vas pojavljivati stara osobnost, ali to je trenje koje ojačava vašu novu percepciju, vaš novi stav, vaše novo stanje. Trenje je ono što će omogućiti uzlet sa piste sadhane. Bez njega nema ni sadhane.
Kada vježbate sadhanu i kada ste u novoj točki percepcije može li onda strah osobnosti da bude stvaran toj novoj točki percepcije? Može li onda ponašajni patern osobnosti da bude nova vi? Ne može i ne treba da bude.
Strahovi koji se javljaju sa tom sadhanom su užasni jer mijenjaju sve što ste do tada znali. Možda ćete ostaviti muža, možda ćete ostaviti posao, prestati raditi i raditi nešto što volite, možda ćete morati napustiti sve što poznajete, prijatelje, suradnike, čak i najbolje prijatelje koji vam sada puno znače. Ali da li ste onda spremni da unutarnju promjenu? Da li je onda vaša težnja stvarna ili samo osobnost bira parcijalnu promjenu koja joj odgovara?
Može i tako. Ali onda nemojte da se žalite ili da budete uvrijeđeni na druge. Vi ste to izabrale.
Nakon ovih mjeseci rada sa specifičnom sadhanom, još uvijek se osobnost miješa u život, ali to je upravo novo što se mora osvijestiti, suočiti sa tim i razriješiti to. Sve što vidim da je staro biva viđeno sa željom, voljom, radoznalošću koja mi daje energiju da se suočim sa tim obrascem ponašanja koji sam usvojila a da me nitko nije ni pitao za to. To je ugovor koji sam imala sa svojom dušom. A sada taj ugovor više ne važi. Ne prihvaćam ga. Odbacila sam obećanja i ugovore koje sam imala i trudim se da živim kao ja. Ja koja se oslobađa viđenja ograničena i uvjetovane osobnosti.
Pitala me je prijateljica da li sam sada drugačija. Nakon dužeg vremena odgovorila sam joj da nisam i jesam. Istovremeno oboje. I dalje sam to ja, ali ja koja više ne zna kako treba da se ponaša, živi, kako da se postavi u nekom trenutku ili situaciji ispred sebe. Ne znam šta će unutarnje manifestirati u slijedećem trenutku. Ali mnogo toga se promijenilo. Samo par prijatelja koji rade sličnu sadhanu je sada sa mnom. I dalje su roditelji tu ali ja više nisam njihova kćer. Dečko je i dalje tu ali ja više nisam njegova cura. Svi su tu, samo Ivone više nema. Pojavi se ponekad, zucne koju, izbrije neku priču kao i noge svakih par dana i to je to. Osobnost je i dalje tu jer je koristim. I ne mogu reći da sam prosvjetljena jer nisam, ali nisam to više ni ja na koju sam navikla. I dalje me boli suočavanje sa sobom, ali ne više na način kao prije. Tu sam. Vidim je. Ulovi me ponekad ali mi je dopušteno da ponovo vidim šta me ulovilo, da i to osvijestim. Šta se onda promijenilo?
Ništa. Samo sada ZNAM da Ivona nije ja i da je čak i osjećaj “ja” koji imam samo projekcija svijesti. I sada imam novu sadhanu koja radi sa tom projekcijom. Kako će se završiti ne znam. Nije me ni briga na neki način, iako osobnost i dalje brine i pokušava da proda svoju priču. Ne idem u kino jer ga imam u sebi. Ne gledam filmove jer ih imam u sebi. Ne trebam prijatelje jer sam napokon prijatelj sama sebi (samo da Bhaerava to ne pročita jer će mi dati zadatak da se odreknem i tog prijateljstva). To se možda promijenilo. Sada mi je jasnije šta je cilj i šta stari tantrički tekstovi, spisi i Majstori govore. Ali nisam bila spremna da čujem i da vidim. Tek sada sam na početku Rada. Tek sada razumijem šta treba da radim.