субота, 27. септембар 2014.

ZAZIVI&AFIRMACIJE

Sile Arhanđela

Riječ je o silama Svijesti, Jednog, koje "specijalizirano" provode određene vibracije, a s njima, na nižoj ravni, određena stanja svijesti, misli i djela. Moćna podrška i najbolji prijatelji svakoga tko ih osvijesti i pozove u svoja duševna kraljevstva.

 
Zazivi su se oduvijek upotrebljavali, u svim kulturama, civilizacijama i duhovnim tradicijama: svrha invokacija je osvijestiti energiju Božanskog i njezine različite aspekte te ih na taj način aktivirati u sebi.
U tom smislu, dijele svojevrsnu istost s molitvom. Od Božanskog i svih božanskih emanacija, zazivom se traži Milost. Taj je čin višestruko plodan. Prvo, iskreno tražiti i zazivati ne možete bez stava zahvalnosti. Poznato je da su svaka arogancija, ego trip i oholost nepremostivi zidovi Duhovnog Puta. Stoga, sam stav Zaziva čovjeka stavlja u ono stanje svijesti koje ga najbrže i najintenzivnije otvara Božanskog. U miru i tišini čini ga Prijemljivim.
S druge strane, zaziv služi kao Fokus: Usmjerenje Svijesti bitno je zbog starog Zakona – Traži i Bit će Ti Dano. Odnosno, dobiješ što tražiš. Energetski, duhovno i fizički. A potom, tu je i element Jasnoće Vizije: svaki zaziv, poput molitve, čini Tražitelja da, dok zaziva i traži, gleda u ono što želi. A time to Stvara.
Tako se većina drevnih zaziva temelji na traženju istoga od Božanskog – u stvari najbitnijeg – a tu su Energija, Svjetlo i Ljubav. No uz njih je uputno imati osobne Zazive, onim Božanskim energijama s kojima je čovjek najbliži. Konkretno, ako odmalena netko osjeća bliskost sa Svetim Antom, neće zazivati kineske svece da mu donesu miru domu, nego upravo Svetog Antu. Stari ljudi su to znali i, na dnevoj bazi, sa Svetim komunicirali (Antom ili bilo kojom drugom Božanskom emanacijom).
Poznajete li nekog starog čovjeka, još uvijek ga možete čuti kako hodajući okolo nešto mrmlja ili, što je u Dalmaciji još uvijek jak običaj, sasvim na glas uzvikne „Sveti moj....Duje/Ante/Petre prosvitli mu pamet...“ ili nešto tog stila.
Misao, jasno, ima svoju snagu, ali poanta je u zazivu izgovorenom na glas. Izgovorena riječ je, naime, materijalizirana misao, i stoga je znatno snažnija. Stoga je Zazive, kao i Molitve te Afirmacije mudro, i efikasno, izgovarati na glas.
Arhanđeli
Riječ je o silama Svijesti, Jednog, koje "specijalizirano" provode određene vibracije, a s njima, na nižoj ravni, određena stanja svijesti, misli i djela. Moćna podrška i najbolji prijatelji svakoga tko ih osvijesti i pozove u svoja duševna kraljevstva.
METATRON: S ljubavlju tražim arhanđela Metatrona da, koristeći svetu svjetlosnu geometriju, očisti moje čakre u svim mojim oblicima postojanja na svim razinama stvarnosti te automatski sistem čišćenja i održavanja svjetlosnog tijela blistavim usidri kao stalno aktivan i djelatan; Sa zahvalnošću tražim arhanđela Metatrona da svojom svjetlosnom kockom usidrenom u mom solarnom centru stalno iscjeljuje moje unutarnje dijete te unutarnje dijete svakoga s kim dođem u kontakt; S ljubavlju tražim jasnoću u vezi svojih životnih prioriteta te umijeće efikasne organizacije u djelovanju,
RAZIEL: S ljubavlju tražim arhanđela Raziela da otvori moj duhovni vid u cijelosti te da uvijek jasno vidim ljubav božanskog na djelu; Sa zahvalnošću tražim arhanđela Raziela da svojom zrakom duginih boja kroz sve moje čakre razvije moju jasnovidnost kroz snove te u auri usidri zaštitne simbole radosti i namjere.
JOFIEL: S ljubavlju tražim arhanđela Jofiela da svojom svijetloružičastom svjetlosnom zrakom kroz moje srce potakne moje stalno čišćenje sebe, i mog prostora, pružajući mi lakoću puštanja svega što je staro i odradilo svoju ulogu u mom životu; S ljubavlju tražim strpljenje i umijeće strategije da svoje planove razvijam temeljito, kao cvijet od sjemena do cvata.
AZRAEL: Sa zahvalnoću tražim arhanđela Azraela da svojom bežbojevanilije vibracijom obasja moju auru pružajući mi mudrost da zahtjevne životne situacije prođem s mirom i razumijevanjem duše; S ljubavlju tražim arhanđela Azraela da svojom prisutnošću kroz osjećaj utjehe vrati meni i mojim voljenima hrabrost kretanja kroz ovu fizičku stvarnost; Hvala arhanđelu utjehe na daru kontakta s mojim bliskim, a iz tijela uzašlim bićima, te što mi poruke fizički umrlih prenosi jasno, u snovima i na javi.
ZADKIEL: S ljubavlju tražim arhanđela mudrosti da svojom tamnoplavom zrakom svjetla otvori moja unutarnja čula: vid, sluh, njuh, dodir i potakne moju jasnovidnost i unutarnje božansko znanje svjetla da se izraze; Sa zahvalnošću tražim znanje Duše i moć Oprosta koja s njim dolazi, da s lakoćom otpustim stara zamjeranja iz svog srca te životu prilazim poput razigranog djeteta.
JEREMIEL: S ljubavlju zazivam arhanđela Jeremiela da svojom ljubičastom
svjetlošću obasja moju auri i probudi moju svijest o tome da je sve u redu i da se, sve što se odvija, odvija na moje najviše dobro, u skladu s božanskom voljom ljubavi svjetla; Sa zahvalnošću tražim Milost Božanskog da mi pruži lakoću u izazovima, da se nosim s njima u radosti, kao s uzbudljivim avanturama.
HANIEL: S Ljubavlju tražim arhanđela magije da svojom bisernoplavičastom zrakom svjetla obasja moju auru i probudi moju svijest o vlastitoj povezanosti sa svim kozmičkim bićima i tijelima te njihovom utjecaju na moje misli, osjećaje, izbore i djela.
ARIEL: S ljubavlju tražim hrabrost da se izrazim i arhanđela Ariela da svojom tirkiznom svjetlošću obasja moju grlenu čakru i probudi moju smjelost u izražavanju vlastite kreativnosti; Sa zahvalnošću tražim obilje radosti, zdravlja i novca da mi dolazi proporcionalno tome koliko slijedim svoje snove i intuiciju;
MIHAEL: S ljubavlju tražim arhanđela pobjede Mihaela da svojom kobaltnoplavom svjetlošću prožme moj sistem te me podrži u osvještavanju i realiziranju najdubljih želja moje duše.
GABRIEL: S ljubavlju tražim arhanđela snage da mi pruži samopouzdanje vodstva u situacijama gdje trebam preuzeti inicijativu i postaviti se kao vođa.
RAFAEL: S ljubavlju tražim arhanđela Rafaela da moje brige rasprši svojom smaragdnom zrakom svjetla i na njihovo mjesto stavi moje povjerenje u božansko vodstvo; Sa zahvalnošću tražim silu arhanđela Rafaela da mi olakša predaju: neka svojom smaragdnom zrakom svjetla rasprši moju potrebu za kontrolom na svim razinama moje svijesti i mog bića i na to mjesto stavi jasno iskustvo lakoće predaje, intuitivnog slušanja i vjere u božansku intervenciju; S ljubavlju tražim arhanđela zdravlja da sve štetne supstance iz okruženja, hrane i zraka stalno transformira u iscjeljujuće i podržavajuće za mene i cijeli svemir; S ljubavlju tražim arhanđela Rafaela za cjelovito iscjeljenje mene ovdje i sad te mene u svim razinama stvarnosti i mojim multidimenzionalnim oblicima kroz prostor i vrijeme, i izvan njega.
CHAMUEL: S ljubavlju tražim arhanđela ljubavi da mi, svojom svijetlozelenom vibracijom, otvori srce na svim razinama te tako privuče u život srodnu romantičnu dušu za cjelovito ispunjavajuć ljubavni odnos; Sa zahvalnošću tražim arhanđela Chamuela da podrži moj razvoj u karijeri te faze tranzicije obasja lakoćom i radošću; S ljubavlju prihvaćam vodstvo arhanđela i tražim povećanu senzitivnost za sve ideje, poruke iz snova i vizije što dolaze od božanskog izvora Jednog Svjetla; S ljubavlju tražim stalnu svijest o tome da je jedino Ljubav stvarna.
URIEL: Sa zahvalnošću tražim arhanđela Uriela da svojom svijetložutom svjetlošću otvori moj um za božanske ideje i poruke i podrži njihovu manifestaciju u ovoj materijalnoj stvarnosti; S ljubavlju tražim arhanđela Uriela da me uputi na ona znanja i vještine koje na najdubljim ravnima rezoniraju s mojom dušom te me pokreću u ostvarenje moje svrhe na Zemlji ovdje i sad.
RAGUEL: S ljubavlju tražim arhanđela harmonije da mi pruži stalno osvjetljavanje emotivne razine aure, a s njim i stalnu budnu svijest o mojim emocijama te porukama i smjerovima o kojima govore; Sa zahvalnošću tražim arhanđela ravnoteže da u svakoj situaciji osigura pobjedu svjetla te mi pruži uvide iza vidljivog svijeta, o tome kako se na toj ravni sve odvija u savršenom redu.
SANDALFON: S ljubavlju tražim arhanđela Manifestacije da svojom tirkiznom svjetlošću prožme moj fizički i aurični sistem pružajući mi energiju igre u svemu što radim te da svoju svrhu ostvarujem kontaktirajući s ugodnim ljudima, u lijepim situacijama, na dražesnim mjestima; Zahvaljujem arhanđelu Ostvarenja na tome što osnažuje moju vjeru i potiče moje srce na iskrenu molitvu, radujući me kada vidim kako je ostvarenja mimo svih razumskih planova, još bolje nego bi razum ikada iskreirao sam.
Thank you I love you 
Elementi,hr

Нема коментара:

Постави коментар