субота, 27. септембар 2014.

IZGOVORENA MOLITVA

Snaga Zaziva

Zazivi su se oduvijek upotrebljavali, u svim kulturama, civilizacijama i duhovnim tradicijama: svrha invokacija je osvijestiti energiju Božanskog i njezine različite aspekte te ih na taj način aktivirati u sebi.

 
U tom smislu, dijele svojevrsnu istost s molitvom. Od Božanskog i svih božanskih emanacija, zazivom se traži Milost. Taj je čin višestruko plodan. Prvo, iskreno tražiti i zazivati ne možete bez stava zahvalnosti. Poznato je da su svaka arogancija, ego trip i oholost nepremostivi zidovi Duhovnog Puta. Stoga, sam stav Zaziva čovjeka stavlja u ono stanje svijesti koje ga najbrže i najintenzivnije otvara Božanskog. U miru i tišini čini ga Prijemljivim.
S druge strane, zaziv služi kao Fokus: Usmjerenje Svijesti bitno je zbog starog Zakona – Traži i Bit će Ti Dano.Odnosno, dobiješ što tražiš. Energetski, duhovno i fizički. A potom, tu je i element Jasnoće Vizije: svaki zaziv, poput molitve, čini Tražitelja da, dok zaziva i traži, gleda u ono što želi. A time to Stvara.
Tako se većina drevnih zaziva temelji na traženju istoga od Božanskog – u stvari najbitnijeg – a tu su Energija, Svjetlo i Ljubav. No uz njih je uputno imati osobne Zazive, onim Božanskim energijama s kojima je čovjek najbliži. Konkretno, ako odmalena netko osjeća bliskost sa Svetim Antom, neće zazivati kineske svece da mu donesu miru domu, nego upravo Svetog Antu. Stari ljudi su to znali i, na dnevoj bazi, sa Svetim komunicirali (Antom ili bilo kojom drugom Božanskom emanacijom).
Poznajete li nekog starog čovjeka, još uvijek ga možete čuti kako hodajući okolo nešto mrmlja ili, što je u Dalmaciji još uvijek jak običaj, sasvim na glas uzvikne „Sveti moj....Duje/Ante/Petre prosvitli mu pamet...“ ili nešto tog stila.
Misao, jasno, ima svoju snagu, ali poanta je u zazivu izgovorenom na glas. Izgovorena riječ je, naime, materijalizirana misao, i stoga je znatno snažnija. Stoga je Zazive, kao i Molitve te Afirmacije mudro, i efikasno, izgovarati na glas.
Kao primjer zaziva, navodimo veliki zaziv kojeg je, u svojim Duhovnim Uvidima, primio Joshua Stone, poznat kao osnivač američke Akademije Ja Jesam. Bez obzira što možda niste upoznati s konceptom te svim Bićima koja on zaziva, dobro je pročitati Zaziv kako biste mu dopustili da vas inspirira, pa da napravite svoj vlastite. Osim toga, svoje Osobne Energetske Ki Tarot Zazive možete tražiti od Dee Devidas na Dea.Devidas@elementi. hr
Uživajte u moćnom Zazivu „Ja Jesam“: 
Zazivam Arhanđela Mihaela i Vjeru i njihove legije anđela Prve Zrake.
Zazivam Melkizedeka, Mahatmu i Arhanđela Metatrona, kao i moje Više Ja i Moćnu Ja Jesam Prisutnost.
Počinjem zazivajući Melkizedeka, Mahatmu i Metatrona da platinastu mrežu usidre u moje polje te njome uklone sve energetske negativnosti i neravnoteže.
S Ljubavlju tražim i da istog trena uklone sve implante te elemantale iz mog energetskog polja.
Zazivam sve Kozmičke i Planetarne okupljene Majstore da oko mene sada za trajno formiraju stup podrške Kozmičkog i Planetarnog svjetla, Ljubavi i Moći.
Tražim i od Melkizedeka dodantnu trajnu zaštitu od zlatnog obruča.
Zazivam Melkizedeka, Mahatmu i Metatrona da smjeste oko mene trajni zid svjetlosne zaštite.
Zazivam Arhanđela Mihaela da smjesti svoj plavi štit zaštite oko mene.
Zaziavm Vjeru Arhanđela da oko mene smjesti vječnoobnavljajući prsten crvenih ruža koji će upijati i transformirati svu negativnu energiju i prije nego uđe u moje polje.
Zazivam Mahatmu da smjesti trajnu pršteću svjetlosnu dugu oko moje aure kao dodatnu zaštitu.
Zazivam Arhanđela Metatrona da smjesti trajnu platinastu svjetlonsu tubu oko mene kao dodatnu zaštitu.
Zazivam Lorda Budu, Majstorice Ledi Nadu, Portiu i Karmički Skup i tražim uspostavu trajne zabrane prilaza svim energijama psihičkog napada izvana i iznutra.
Zazivam Heliosa i Vestu da oko mene smjeste bakreno zlatno sunce zaštite koje je toliko blistavo i toliko ispunjeno Božanskom Ljubavlju da su sve sumnjive ili negativne energije trenutačno spaljene njime te transformirane u čisto, blještavo Svjetlo Božanskoga.
Zazivam Melkiora da mi pruži štap Kozmičke Vatre s Velikog Centralnog Sunca koji će, na potpuno siguran način, spaliti sve negativne energije preostale u mom auričnom polju.
Zazivam Lorda Arkturusa da usidri arkturijanske tekuće kristale u meni i svim mojim tijelima kako bi deaktivirali i vratili u ravnotežu sve negativne energije u mom polju.
Zazivam doktora Lorfana i Galaktičke Iscjelitelje da vitaliziraju i ojačaju moje duhovni, psihološki i fizički imunosustav.
Zazivam Anđele Iscjelitelje da balansiraju mojih 13 čakri i sistem četiriju tijela.
Zazivam Lorda Arkturusa i Uzašlog Majstora Djwhal Khula da sada usidre i aktiviraju Spravu Vjetrene Prane da rasprši životnu energiju kroz sve moje meridijane i nadije, da ih očisti, ojača i potpuno pročisti sistem mojih 12 tijela.
Zazivam Božansku Majku te Lejdi Majstorice Energije i Svijesti da platinastom mrežom zaštite prožmu moj cijeli životni prostor i očiste ga od svih eteričnih, astralnih i mentalnih energija koje ne pripadaju u cijelosti energiji Bude i Krista.
Zazivam voljenog Saint Germaina i Lejdi Portiu da usidre i aktiviraju trajni stup Ljubičastog Plamena koji će transmutirati sve manjkave energije koje ulaze u moje aurično polje izvana i iznutra.
Zazivam legije Anđela Prve Zrake i moje Anđele Čuvare da stoje kao armija oko mene i štite me sa svih strana 24 sata na dan, 7 dana tjedno, 365 dana godišnje, dok sam budan i dok spavam.
Zazivam 14 moćnih muških i ženskih Elohima da usidre i aktiviraju poseban elohimski štit zaštite oko mene koji transformira sve negativne forme misli što dopiru do mene izvana i iznutra.
Zazivam Melkizedeka, Mahatmu i Metatrona da spuste platinastu mrežu svjetla oko mene svakog jutra, poslijepodneva i noći, prije polaska na spavanje, na trajanje od godinu dana, kao posebnu mjeru zaštite i s ljubavlju ih tražim da je to učinjeno odmah.
Zazivam Božansku Majku da smjesti trajnu platinastu mrežu zaštite oko mog životnog prostora te svaka njegova vrata, prozor i otvor.
Zazivam Božansku Majku te Uzašle Majstorice Svjetla i Svijesti da smjeste oko mene zaštitno polje ružičastog Svjetla Bezuvjetnog Voljenja koje je toliko ispunjeno Božanskom Ljubavi da niti jedna manjkava energija ne može prodrijeti kroz njegov sjaj te s ljubavlju tražim da je to učinjeno odmah.
Zazivam Duh Sveti da poništi sve negativne energije i konflikte u prošlosti pokrenute te da izbriše potrebu za svakim karmičkim povratom te negativne energije koliko je moguće. Sa Zahvalnošću tražim da se ta, ovako promijenjena energija, upotrijebi za povećanje bezuvjetne ljubavi i služenja na Planeti.
Zazivam Lorda Arktura i Arkturijance da donesu svoju naprednu arkturijansku tehnologiju te da štite njome energetska polja zemaljskih sinova i kćeri Božanskoga.
Zazivam Zapovjednika Ashtara i njegovu Komandu da me (pr)osvijetli s jednom od svojih svjetosnih formacija da me štiti dok predstavljam Božansko na Zemlji, noću dok spavam i tijekom dana.
Zazivam Lorda Maitreyu i Lorda Buddhu da smjeste oko mene stup mudrosti i svjetla koji čini da se sve negativne energije izvana i iznutra mene očiste i prosvijetle.
Zazivam Sedam Chohana da stvore nepropusan prsten oko mene koji stvara nepovredivo zaštitno polje koje ostaje nedirnuto svakom negativnom energijom, unutarnjom ili vanjskom.
Zazivam Majstoricu Svjetla i Svijesti Quan Yin da me smjesti u ružičasti svjetlosni lotus zaštite.
Zazivam Vywamusa i Djwhal Khula da ojačaju eterično, emotivno, mentalno i duhovno mrežasto tkanje mojih četiriju tjelesnih sistema kako bi mi pružili najveću moguću zaštitu – jer je tako Božja volja.
Zazivam Božansku Majku Mariju da smjesti oko mene eteričnu krunicu ispunjenu njezinim zaštitnim moćima, u svu njezinu slavu.
Zazivam 14 muških i ženskih Arhanđela da smjeste oko mene specijalno Arhanđeosko Svjetlo Zaštite za koje tražim da se obnavlja svako jutro i svake noći kao Božanska mjera zaštite.
Zazivam Majstore i Majstorice Siriusa da u meni u potpunosti usidre i aktiviraju moje Izvorno Kristovo Više tijelo te moje Svjetlosno Zohar Tijelo, sa svrhom duhovnog napretka i većeg zaštitnog svjetla.
Zazivam Lenduce i Sanat Kumara da smjeste oko mene stup svjetla uzašašća za moj duhovni napredak i zaštitu.
Zazivam Izidu i Serapis Beya da oko mene smjeste trajnu piramidu zlatnobijelog svjetla koja služi kao mistično polje zaštite tijekom cijele moje trenutne inkarnacije.
S Ljubavlju tražim sada da ovo golemo zaštitno polje koje je stvoreno bude redovito čišćeno iznutra, tako da jedino energije Božanske Ljubavi te Kristove i Budine Svijesti žive u njemu.
Zazivam cijelu Planetarnu i Kozmičku Hijerarhiju iz trostrukog plamena Božanskog te Dvanaest Kozmičkih zraka Božanskog te tražim Božansko ostvarenje pri spajanju mog Svjetlosnog tijela s njima. Ovo će služiti kao nedodirljiv štit ljubav, mudrosti i moći do kraja ove inkarnacije kako bih bih sebe i svoj život mogao slobodno i potpuno posvetiti služenju Božanskoga te mojih božanskih braće i sestara.
Zazivam voljenu Prisutnost Božanskoga da sada trajno usidri i u potpunosti aktivira moje Božansko Mistično Tijelo sa svrhom vrhunske zašitite i širenja Božanske Milosti.
Ja sada potupno prihvaćam i priznajem svoju osobnu moć.
Ja sada smještam oko sebe zlatni balon svjetla da drži podalje negativne energije drugih ljudi te njihovih emotivnih i misaonih formi iz svjesnih i nesvjesnih razina uma.
Ja sada u potpunosti objavljujem svoju bezuvjetnu ljubav i svijest o vlastitoj vrijednosti.
Ja sada u potpunosti objavljujemo svoju usklađenost s Božanskim, sa svojom vlastitom Moćnom Ja Jesam Prisutnošću i sa svojim Višim Sebstvom koje Vidim kao snop platinasto-zlatne svjetlosti koja se spušta izravno od Božanskoga kroz moju Moćnu Ja Jesam Prisutnost i Više Sebstvo do moje Krunske Čakre, kroz cijeli stup čakri te se sidri u kristalnu suštinu Majke Zemlje. Vidim kako to platinasto-zlatno svjetlo ispunjava moj cijeli sistem od 12 tijela na trajnoj bazi. Vidim balon zaštite oko mene koji me štiti od sve negativne energije te odbija od mene sve negativne, na egu, kavgi i strahu utemeljene misli, osjećaje i energetske formacije, dok svim mislima iskonske ljubavi, pozitivnosti i ljubaznosti dopušta da uđu i dođu do mene.
Thank you I love you
Via Elementi.hr

Нема коментара:

Постави коментар