уторак, 23. септембар 2014.

enlightenment"Nepotpuno je objašnjenje često opasnije od potpuno pogrešnoga." - Peter Drucker
Podijeliti Istinsko od Lažnog nije jednostavno i to je proces koji se uči kroz Razlučivanje. Duhovnost u svojoj manifestaciji "pada" na različite aspekte čovjeka, ali i na različite ljude, a o tome sam djelomično pisao u tekstu:"Razdvojiti kukolj od žita". O Razlučivanju možete pogledati prethodni tekst:"Stvarnost i imaginarnost problema II dio."Padajući na čovjeka koji je pod djelovanjem Sile Imaginacije ili Sna Učenje postaje ili usklađuje je se sa nivoom koji taj čovjek ima, načinom shvaćanja i Razumijevanja koje taj čovjek ima, filterima njegova uma ili načinom percepcije koja je sam taj čovjek. Tom činjenicom Učenje prolazi kroz proces promjene ili prilagođavanja i doživljava različite devijacije, deformacije, izvrnuta značenja, pogrešno poimanje, a tada primjena ne može biti ispravna jer aparat koji prima učenje nije podešen za isto to učenje. Zbog ljudske uvjerenosti u svoju ispravnost, uvjerenosti u ispravno primanje utjecaja i utisaka Učenja koje ovisi o njegovom kompletnom stroju - tijelo, um i svijet - a koje je pod Silom Sna ili Imaginacije čovjek ne može da primi učenje u čistom obliku i samim tim primjena istog nije čista i teška je za proračun kroz koji sagledavamo da li učenje može dati određeni rezultat ili već na samom početku nailazi na devijaciju i promjenu smjera. Jednostavnije rečeno kada u zaprljanu čašu ulijete čistu vodu ona postaje zaprljana, nečista voda. Na isti način je i sa Istinskim Učenjem. Kada Istinsko padne na Lažno rezultat je Laž. Ali i obrnuto. Kada lažno dođe na Istinsko rezultat je Istinsko.

Ovaj aksiom nam govori o nečemu jako važnom da je ono na što učenje u nama pada ono što definira način shvaćanja i razumijevanja ali i primjene Učenja u svakodnevnom životu. Duhovnost je negdje uz put izgubila moć primjene u svakodnevnom a to je rezultat veoma nejasne i pogrešne upotrebe učenja ali i pogrešnog čovjeka u duhovnosti. Da se odmah na početku ovog sajta razumijemo, ja ne pripadam ljudima koji će vam pričati spiritualne bajke, koji će vam govoriti lijepe priče o vašoj psihologiji i vašom "velikom" spiritualnom naslijeđu. Dapače, pripadam liniji koja traži Jasne Ljude koji mogu da prime i proslijede dalje Ezoteričnu Tradiciju kojoj pripadam. I odmah da napomenem, iako ova Tradicija ima fizičku liniju ona nije ovisna o njoj. Ova Tradicija se prenosi onim što bi Kršćani nazvali Duhom, a Tantrici sa Silom Shaktii. Ona ne traži da bude prihvaćena od široke mase, niti da bude uspješna u svakodnevnom tumačenju ove riječi. Ona ne žudi za priznavanjem, prihvaćanjem od masa niti ima tu namjeru. Ona traži Adhar (potražite ovu riječ u prethodnim tekstovima) koji je sposoban da manifestira Zakone i Sile ove Tradicije. Kao što svi koji pohađaju osnovnu i srednju školu ne nauče sve što se u njima uči, već prilagode sebi, nauče dio, ostalo zanemare, ista stvar je i u Učenju. Ali ako želite postati profesor u nekoj školi morate završiti fakultet i na kraju naučiti sve što ste preskočili kako bi mogli da predajete dalje učenicima koji će se upravo ponašati baš kao i vi dok ste bili u osnovnoj i srednjoj školi. Na isti način je u sa Spiritualnim Učenjem. Većina u njemu se ponaša i živi kao djeca u osnovnoj i srednjoj školi. Napreći dio im je odmor i kafana blizu škole.
Razviti osjećaj za Istinsko u sebi znači razviti Istinitost samog sebe. Problem nije u riječi "istinsko" ili "istinito" već u "samom sebi". Dio koji može da primi Učenje je dio koji je povezan sa vašom Dušom ili Suštinom. A taj dio ako nije pripremljen kroz dugu praksu ne može da percipira Učenje jer je na nivou djeteta od desetak godina. Duša nije nešto što je nepromjenjivo ona je nešto što se mijenja i razvija manifestacijom u ograničenim uvjetima. Duša vas je dovela ovdje gdje se sada nalazite, jer je u njoj osnova programa koji ste vi sami. Ona je programski jezik koji omogućuje da vaš kompjuter radi, u slučaju čovjeka to je stroj tijela, uma i svijesti. Duša nije nešto što je besmrtno, već je Atma, tj. ono što manifestira Dušu u ograničenim svojstvima ono što je besmrtno. A Atma nema veze sa vašom psihologijom, niti vašim tijelom i umom. Atma je Svjedok koji svjedoči manifestaciji otuda i njena povezanost sa Iskrom Boga.
Problematika Učenja započinje sa Značenjem a to sam pojasnio i u prethodnom tekstu. Značenje ne može biti isto kao značenje života. Život nema Značenje kao što ima Učenje niti oni obitavaju na istom nivou. To je osnova greške koju svi rade i koja nije pojašnjena u današnjoj duhovnosti. Skretanje pažnje na duhovnu egzotiku zvučnim nazivima, specijalnim riječima, sanskrtskim slovima i slogovima nije duhovnost. To je egzotika baš kao što je odlazak na odmor na Tajland egzotični odmor. To ne znači da poznajete Tajland. Duhovnost je zatrpana zvučnim imenima, specijalnim tehnikama i brzopoteznim kursovima prosvjetljenja u kojem ni onaj koji vas vodi nije prosvijetljen a nema ni svijest koja bi bilo potrebna da vodi kurs unutarnjeg rasta i razvoja. Ali nema Značenje.
Značenje je precizno imenovanje, precizan odnos stvari, dijela i cjeline, cjeline i dijela koji omogućuje precizno usmjeravanje ka određenom cilju. Ono pojašnjava, razrješava i daje mogućnost Razumijevanja. Razumijevanje je kombinacija Iskustva, Znanja i Svijesti. Bez Razumijevanja nema Oslobođenja. Možemo reći to i u skladu sa početnim citatom. "Nepotpuno je objašnjenje često opasnije od potpuno pogrešnoga."
Značenje koje se daje u duhovnim smjerovima oko nas je upravo nepotpuno pojašnjenje ili objašnjenje. Da bi se dalo potpuno objašnjenje ili Značenje potrebno je da mnoštvo faktora bude usklađeno. Počev od svijesti onog koji daje Značenje, svijesti onog koji prima određeno Učenje i Značenje, količine Znanja, moći povezivanja, Iskustva, količine Razumijevanja, jasnoće Cilja i čistoće Motiva, umijeća usporedbe djela i cjeline i cjeline i djela, itd. Značenje koje se prihvaća kao "gotovo" značenje nije ispravno Značenje. To je um koji želi gotovo pojašnjenje koje će prihvatiti ili odbaciti u skladu sa svojim "volim - ne volim" ili "sviđa mi se - ne sviđa mi se" a to nije Učenje. Učenje ne može da bude u skladu sa sviđanjem ili ne-sviđanjem ili u skladu sa projekcijama Učenika. Ono se skoro NIKADA ne slaže i ne sviđa Učeniku, ako je Učenje Istinsko i ima moć promjene. Učeniku se ne sviđa ono što ne razumije, ne može da uklopi u svoj mentalni ili emocionalni sklop, u svoj život, na što ne može da projektira svoje infantilne emocije, što mu ne daje sigurnost, zaštitu, i slično. Učenje koje je Istinsko je nešto što se Učeniku ne može svidjeti. Ali dio svijesti koji razumije prepoznaje da je to ono što mu može dati Unutarnji Rast i Razvoj. Nijedan Učenik u Ezoteričnom ne može reći da mu se sviđa Ezoterično Učenje, sem da ga prihvaća jer osjeća i vidi da ga ono mijenja.
Spominjem "ezoterično" pa sam dužan da ga i pojasnim. Ezoterično nije astrologija, magija, okultno, mistično, ritualno. Nije gatanje ni vidovitost. Nije tajnovito i skriveno. Ezoterično je UNUTARNJEUnutarnje u smislu da je to unutarnji proces preobrazbe putem Ideja i Značenja koje mijenja Unutarnju percepciju te je pomjera ka Višem Cilju koji je transformacija, oslobođenje, zadobivanje svijesti, rast i razvoj Bića, itd. Ezoterično Učenje je skup Ideja, Značenja, praktičnih i teoretskih uputa koje imaju za cilj promjenu ljudske percepcije, promjenu mjesta življenja unutar čovjeka samog te rast i razvoj Bića ili Svijesti. Duhovnost je proizvod Ezoteričnog Učenja. Kao što Yoga ne može da sadrži Tantru u sebi ali Tantra u sebi može da sadrži Yogu, tako i spiritualnost u sebi ne može da sadrži Ezoterično ali Ezoterično u sebi može da sadrži Spiritualnost. Ezoterično Učenje je uvijek šire, potpunije, sa drugačijim značenjem od onog koje je dato u javnosti, uključuje dijelove koji su u javnosti odvojeni i prezentirani kao cjeline. Ezoterično uključuje cjelinu i dio koji uvijek mora biti u skladu sa cjelinom. Ako je suprotno vodi na razdoru a ne ucjelovljenju. Cjelina može biti manifestirana u djelu, ali dio u cjelini nije odvojen od cjeline. Kapljica vode može da bude izvan oceana ali u oceanu ona nije odvojena i nije Kapljica, ona je sam Ocean. Spiritualnost sadrži dijelove Ezoteričnog jer je kreirana iz Ezoteričnog, ali ona u Ezoteričnom nije spiritualnost dijela već manifestacija Ezoterične Cjeline. Ograničena i polovična pojašnjenja u Spiritualnosti ne mogu da postoje u Ezoteričnom pristupu ili Učenju. Ona se u tom Učenju uviđaju kao polovične istine jer stoje nasuprot cjeline Učenja. Otuda Ideja koja je javno odvojena i data sa određenim ciljevima što je promjena kolektivne svijesti čovjeka i cilj joj nije ništa drugo u Ezoteričnom biva prepoznata kao polovična istina ili Značenje koje se kao takvo ne uklapa u cjelinu Učenja i biva podvrgnuta određenim promjenama Značenja koje je do tada imala.
Učenju u cjelini ne možete prići na način na koji prilazite bilo kojem poslu koji radite, tj. polovično i sa nedostatkom želje, pažnje ili moći izvedbe tog posla. Osoba koja ima razvijen samo dio potencijala ne može da razumije Učenje već će iz Učenja izvući samo dio koji odgovara njoj i njenom razumijevanju. Otuda onaj koji je prihvatio Učenje mora da prihvati i uvijete Učenja. Današnju svijest čovjeka obilježava potreba za slobodom ali sloboda nije definirana u skladu sa Učenjem već u skladu sa životnom silom. A opet, života sila koja djeluje na čovjeka usklađena je sa njegovom unutarnjom psihologijom. Tako da dobijemo jedno značenje koje je izraženo u Ezoteričnom: "Sve je u savršenom redu."; "Sve je tako kako treba i biti".
Jasno je da sa ovim "sve je u redu" nešto nije u redu, ali točno odražava stanje u svijetu jer Značenje toga nije u svakodnevnom značenju riječi i uključuje dio i cjelinu u jedno. "Biti Jedno" ne znači sjediniti se sa nekim imaginarnim Bogom, već Biti Jedno u potencijalu dijela u nama sa cjelinom koja jesmo kada smo Osviješćeni. Mnogo značenja iz Učenja i Ezoteričnog pogrešno je shvaćeno u spiritualnosti i svakodnevnom. Jer samo shvaćanje je polovično. Ne uključuje cjelinu Učenja.
"Sve je u savršenom redu" ne znači da su stvari sa Najvišeg nivoa u redu. Već da je dio usklađen sa cjelinom koja reflektira čovječanstvo. Dio u čovjeku reflektira njegovu cjelinu kao čovjeka. Otuda sva previranja u svijetu su refleksija pojedinačnog čovjeka i on snosi odgovornost za takvo što. Baš kao što previranje u njemu reflektira njegovu cjelinu jer je odraz cjeline. Tada pogrešno razumijevanje Učenja reflektira pogrešnog čovjeka u Spiritualnost što je opet "sve u savršenom redu". Vanjska otuđenost čovjeka je odraz njegove unutarnje otuđenosti. Sukobi izvana su refleksija sukoba unutra. Rat u svijetu je odraz rata u čovjeku. Zato je "sve u savršenom redu". Vidjeti pod određenim iskustvom da je sve u redu sa svijetom je vidjeti ovu činjenicu. To stvara pomirenje sa svijetom ali prije svega i početak pomirenja unutar sebe, jer stvarnost djeluje na dvostruk način s ciljem manifestacije Jednog. Izvana i iznutra u Jednom. A onda Jedno koje je zbor vanjskog i unutarnjeg manifestira svoj zbroj na vanjsko i unutarnje. "Sve je u savršenom redu" ili "sve je kako treba i da bude".
Značenje koje dobivamo duhovnošću je u savršenom redu sa onim što projiciramo i želimo. Otuda i ne može biti drugačije od onog kakav je čovjek u Spiritualnom ili Religioznom (mislim na religiju kao instituciju). Zbog toga je Učenje skriveno na otvoren način. Ono nije u špilji već je oko čovjeka ali oči čovjeka nisu prilagođene tom Učenju kao što ni uši ne mogu da čuju Istinsko koje cijelo vrijeme priča oko čovjeka. Oči i Uši u Svijest i Emocija.
Značenje je ono što ima moć da vas nauči Istinskom i Lažnom pod uvjetom da je u vama već začeto prepoznavanje Istinskog od Lažnog. A to može biti začeto samo onda kada je prekinuta saradnja sa egom ili kada je ego prozret kao ono što daje pogrešno značenje i želi laž. Ne možete dobiti nešto ukoliko to već nemate. Da bi čovjek dobio ispravno Značenje u njemu mora biti dio koji je sposoban da prepozna da su značenja koja je dobio do sada pogrešna. Taj dio može biti razvijen Inteligencijom Svijesti ili Iskustvenom provjerom značenja koja ste do sada imali. To omogućuje potragu koja započinje na drugom nivou i traži drugačija Značenja. A prije svega razumijevanje da Učenje nije trčanje ka kraju Učenja već Život na drugačijem nivou svijesti od dosadašnjeg. Učenje mora preuzeti život, a ne život da preuzme učenje kako je danas u spiritualnom svijetu. Svaka riječ u Učenju, svaka Ideja ima Značenje i ne nalazi se u njemu čisto radi reda. Ili da popuni prazninu. Učenje nije prazno i nema praznine u Značenjima ili Idejama. Ali čovjek ih ima. Otuda i on traži učenje koje će popuniti praznine koje je on sam. Zakoračiti u misteriju samo-razotkrivanja znači odbaciti čovjeka koji je bio prije toga. Jasno mi je da mnoge stvari ovdje rečene mogu izazvati sukobe u vama i to je upravo i cilj ovog što pišem. I to mogu izraziti jednim poznatim citatom: "Ljudi vjerojatno misle da sam došao uspostaviti mir na Zemlji, a ne znaju da sam došao da razdor bacim na nju: vatru, mač, rat." - Krist; Tomino Evanđelje.
Značenje ovog nije u tome da ja ili neko kao ja glumi Isusa, već u Značenju riječi koje je izrekao. Zemlja je svakodnevan čovjek. Mir je ravnoteža. Učenje ne donosi mir svakodnevnom čovjeku već razdor od pogrešne identifikacije, pogrešnog značenja i znanja. Vatra je svijest, mač je razlučivanje, rat je sukob u kojem nastaje razdvajanje pogrešnog od istinskog.
"Kada ugledate onoga koji nije rođen od žene, prostrite se licem prema zemlji i štujte ga - taj je vaš Otac." - Tomino Evanđelje.
Ono što nije rođeno od žene je ono što je rođeno samo od sebe, a to je vaša svijest, vi kao istinsko Biće. Ono ne može biti rođeno ni od Žene ni od Želje. Ono ne dolazi sa nivoa ove planete. To je vaš Otac, tj. ono što kreira svjesnost, um i tijelo. Ono iza trojstva manifestacije.
Ovo je samo primjer koji dajem da vidite Značenja i način na koja se ona tumače jer Značenje govori Parabolom i Simbolom. Značenje je skriveno u svakodnevnom i bez Koda ne može biti prepoznato. Kod je Učenje i Precizan Jezik koje Učenje koristi. Ali i Razvoj Svijesti koja može da manifestira Razumijevanje sa Znanjem i Iskustvom. Krist je Simbol Sina koji je manifestacija Oca. Otac je vaša Priroda, Sin je vaša Svijest i Svjesnost koja stvara i kreira Um, Osobnost (Dušu) i Tijelo.
Čovjek koji Uči nije onaj kojeg podučavaju, niti onaj koji slijedi ili zapisuje citate. To je Čovjek koji ima smjelost da se suoči sa svim što u sebi ima i da primjeni ono što mu je dato da primjeni ali i da odbaci sve što ne odgovara Razlučivanjem Lažnog od Istinskog. Učenik je Unutarnji Stadij prije Probuđenja ili Oslobođenja. Ostalo je sljedbeništvo, vjerovanja (U značenju riječi u svakodnevnom životu. Ezoterično značenje riječi "vjera" je primjena Učenja.), želja za projekcijom, davanje značenja samom sebi i pogrešnog vrednovanja, želja za superiornošću, strahom, nadanjem i slično čime obiluje današnja spiritualna scena. Mogu reći da nijedna riječ ili Ideja Učenja skoro pa ne odgovara onom što je dato javno u spiritualnom ili religioznom u današnjem vremenu. Ali to je na pojedincu koji može da osjeti da nešto nije u redu i koji traži dalje, jer Besmrtnost Bića se mora steći, ona nije data u amanet. Ona je mogućnost pojedinca a ne mase.
Art of allchemy

Нема коментара:

Постави коментар