уторак, 23. јун 2015.


Isuse moj…

b91_isus_molitelj













Isuse moj…

O, Isuse, tako silno želim učiti od tako velikog čovjeka, učitelja!

Želim učiti živjeti, voljeti, moliti i ljubiti svoje neprijatelje onako kako si Ti to znao!




Isuse moj, želim biti tvoj učenik, daj mi snage pratiti Te!

Isuse moj, daj da pjevam, daj da toliko glasno mogu vikati Tvoje ime da ga cijeli svijet čuje, da čuje ime mog kralja, mog vječnog učitelja, prijatelja!

Isuse daj da te svim srcem slavim!




Isuse moj, ja te ne želim osuditi, zbog toga što si Ti Sin Božji, kao što su Te drugi osudili, ja Te ne želim izdati poljubcem, kao što je to Juda učinio… Isuse, ja želim ljubiti Tvoje svete rane kao što je to Marija činila kada si nedužno bio raspet!

Isuse moj, ne daj da te zatajim tri puta, kao što je to Petar učinio… nego daj da i ja s Marijom obrišem Tvoju nedužnu, prolivenu krv s mjesta gdje si Ti za mene podnio bičevanje!




Isuse, i ja želim imati toliku snagu, vjeru!

Isuse moj, daj da Ti pomognem nositi Tvoj križ, a ujedno i križ mojih grijeha…, kao što je to učinio Šimun Cirenac. Daj mi hrabrosti biti Šimun i nikada, ma i kad je najteže, ne daj da posumnjam u Tvoju ljubav i žrtvu. Moje su patnje tako male, naspram Tvojih… Ti si podnio toliku bol radi nas . I oprostio nam, oprostio nam naše grijehe, oprostio svojim neprijateljima i još jednom pokazao kako velik, predivan Bog si Ti!


 Mia Miranda Hancock

Izvori:.vjeraidjela.com

(49)
5 Čitanje 2 Posjeta ovog članka

Нема коментара:

Постави коментар