уторак, 23. јун 2015.



Božja dobrota prema ljudima

Razmatranja

Za vrijeme cijelog razmatranja vidjela sam Isusa na oltaru u bijeloj odjeći. U svojoj ruci držao je moju bilježnicu u kojoj sada pišem. Kroz cijelo vrijeme Isus je prelistavao stranicu po stranicu bilježnice i šutio. A i moje srce nije moglo podnijeti u duši rasplamsali žar. Uprkos nastojanju volje - htjedoh se svladati i ne pokazati svojoj okolici što se događa u mojoj duši - osjetila sam na kraju razmatranja, da sam savršeno neovisna od sebe same. Isus mi reče: “U ovoj bilježnici nisi sve napisala o mojoj dobroti prema ljudima. Ja želim da ništa ne ispuštaš i hoću da se tvoje srce učvrsti u savršenom miru.“
Dn 459

Sveti ili veliki tjedan, a osobito sveto trodnevlje je prilika da otkrivamo veliku Božju ljubav prema nama ljudima. Kada čovjek ima veliku ljubav prema nekomu, onda je njegov miljenik: »Slava na visinama Bogu, a na zemlji mir ljudima, miljenicima njegovim!«(Lk 2,14).
Isus je vidljiva ljubav svoga Oca. Bog je svoju veliku ljubav prema nama želio pokazati, učiniti nam vidljivom poslavši nam svoga sina Isusa Krista utjelovljenu ljubav: I mi smo upoznali ljubav koju Bog ima prema nama i povjerovali joj. Bog je ljubav i tko ostaje u ljubavi, u Bogu ostaje, i Bog u njemu (1 Iv 4,16).
Taj Bog na veliki četvrtak u svojoj otkrivenoj Ljubavi čini nešto svojstveno svojoj biti: Pere noge svojim učenicima! Kao da se nije dosta ponizio sišavši na zemlju nego sam sebe oplijeni uzevši lik sluge, postavši ljudima sličan; obličjem čovjeku nalik (Fil 2,7).
Očito da za Božju dobrotu i ljubav ne postoje granice. Bog se nikad ne umara praštajući, kako reče papa Franjo. Granice ljubavi su bezgranične. Kaže mu Isus: »Ne kažem ti do sedam puta, nego do sedamdeset puta sedam«( Mt 18,22).
Ljubav je istinska tek ona koja služi. Ljubav poniženja, nepriznavanja, prezira. Bez računice i poštovanja. Nenagrađivana, već čista i slobodna. «Tako i vi: kad izvršite sve što vam je naređeno, recite: ‘Sluge smo beskorisne! Učinismo što smo bili dužni učiniti!’«(Lk 17,10) Ljubav nerazumna! Dođe tako do Šimuna Petra. A on će mu: »Gospodine! Zar ti da meni pereš noge?« ( Iv 13, 6).
Ali time nisi sve napisala o mojoj dobroti prema ljudima ( Dn 459).
Ako je ljubav koja služi prava ljubav, kakva je tek ljubav koja je nestala u ljubljenom? »Ovo je tijelo moje – za vas. ( 1 Kor 11, 24). Uzmite i jedite, uzmite i pijte! Tako njegovo tijelo postaje naše. Njegova ljubav naša. Njegov život naš. Tako razdani Isus u euharistiji čini da se u nama rađa novi čovjek. Evo, činim nešto novo; već nastaje. Zar ne opažate (Iz 43,19)? Ta novina, to je posinjenje nas samih te možemo zajedno s Kristom klicati »Abba! Oče! » ( Mk 14,36).
Euharistijom postajemo pobožanstvenjeni, Božji, te više nismo svoji jer „On nas stvori, i mi smo njegovi“(Ps 100) koji za nas umrije i uskrsnu.
I dok blagujemo Krista na posljednoj večeri mi se Njime zaodjevamo. Ta odjeća je čista ljubav koja nas prožima. Jer ovo raspadljivo treba da se obuče u neraspadljivost i ovo smrtno da se obuče u besmrtnost.( 1 Kor 15,53) Tako po euharistiji „živim, ali ne više ja, nego živi u meni Krist. A što sada živim u tijelu, u vjeri živim u Sina Božjega koji me ljubio i predao samoga sebe za mene. (Gal, 2, 20) I danas primi sveti Oče ovu večernju žrtvu u kojoj ti se darujemo zajedno sa Tvojim Sinom Isusom Kristom. Neka Ti bude ugodan prinos. Amen.
Pokret Bozanskog Milosrdja Isuse uzdam se u tebe,hvala ti ,volim te

Нема коментара:

Постави коментар