недеља, 8. јун 2014.

Kajl Grej - Da li poznajete svog anđela čuvara?

Četiri saveta koja će vam pomoći da ostvarite nebesku vezu
Zahvalnica za one koji nas vode i čuvaju
Nikada neću zaboraviti prvi put kada sam ugladao svog anđela čuvara. Nakon godina i godina svog rada kao osoba koja ima talenat vidovitosti, odlučio sam da se pozdravim sa tim svojim životom, i posvetim se svojoj drugoj ljubavi – muzici. Uskoro sam postao uspešan DJ putujući po državi i puštajući najkvalitetniju dance i house muziku brojnoj publici, ipak, osećao sam da nešto nedostaje.
Jedne večeri, nakon mog dnevnog posla (radio sam u lokalnom hotelu) odlučio sam da odem kući i rano legnem uz neku knjigu, ustvari, uz knjigu o anđelima. Dok sam ležao i čitao knjigu, shvatio sam da je vreme da ponovo uspostavim svoj odnos sa nebesima, i primetio sam zapanjujuću zlatnu svetlost po celoj sobi. Okrenuo sam stranicu knjige koju sam čitao i na moje grudi je palo majušno, belo pero. Celo telo mi se naježilo. Sećam se da sam te noći zaspao sa uverenjem da sam voljen.
Sledećeg jutra, probudio sam se i pored mene je stojao crnac visok dva metra. Ličio je na predsednika Obamu, i ja sam bio šokiran. Protresao sam glavom i trepnuo par puta ne bi li se prizvao svesti, ali čovek nije nestao. Njegove oči su bile skoro narandžaste i ljubičaste u isto vreme, izgledao je neustrašivo. Znao sam da me je bezuslovno prihvatao; znao sam da me je voleo i podržavao. To je bio moj anđeo, i znao sam da je njegovo ime Kamael.
Od tada me je mnogo ljudi pitalo za savet kako da upoznaju i komuniciraju sa svojim anđelom. Vaš anđeo čuvar u vas gleda očima bezuslovne ljubavi; on vas može podržati u svemu u životu i jedva čeka da ga pozovete da se pridruži vašem životu.
Kada sam krenuo da se bavim ovim duhovnim poslom, zakleo sam se sebi da ću stvari uvek govoriti i objašnjavati jednostavno. Osećam da ne postoji ništa bolje nego jednostavnost. I zato sam kreirao jednostavne molitve i vizualizacije koje podržavaju ovaj način razmišljanja.
MOLI SE. Ima nešto veoma moćno u tome da reči Molim te.. zamenite rečima Hvala ti. Otkrio sam da reči zahvalnosti u molitvama mogu pomeriti panine. Na primer, umesto da kažem: Molim vas anđeli, recite mi ako ste ovde, ja bih rekao: Hvala vam anđeli što me podsećate na vaše prisustvo.
VIZUALIZUJTE. Zamislite sebe upletene u zlatnu svetlost. Anđeli su kreacije svetlosti, a kada stvaramo tu svetlost u nama i oko nas, mi ustvari podižemo svoju vibraciju kako bi upoznali njihovu. Ništa nije važnije od ovog!
SLUŠAJTE. Kada tražite i molite za pomoć to je svakako divna stvar i lepo je videti rezultate i korist koju imamo od toga u životu. Nešto veoma bitno što sam otkrio jeste da zatvorim svoje oči svakog dana i kažem: Hvala vam Anđeli što mi otkrivate ono što je potrebno da znam. Verujem u to duboko i zapišem odmah informaciju koja mi dođe kao odgovor.
ZAPAMTITE. Vaši anđeli su kreacije ljubavi i za vas će jedino imati utehu i savet za vaš sledeći kroak. Bilo šta drugo što vam dođe kao misao jeste samo vaš strah i sumnje ega. Zahvalite se vašem anđelu što utišava ovaj glas da biste vi jasno mogli čuti njihove reči koje vas vode.


Od svoje četvrte godine Kajl Grej komunicira sa anđelima i blagosloven je brojnim anđelima koji su stojali uz njega i pomogli mu da postane najmlađi medijum Ujedinjenog Kraljevstva sa svojih samo 16 godina. Sada, u svojoj dvadeset i četvrtoj godini, Kajl uveliko putuje po svetu i podučava druge kako da se konektuju sa svojim čuvarima.

Нема коментара:

Постави коментар