недеља, 8. јун 2014.

Svesna Namera

Od trenutka kada je moje biće osvestilo u potpunosti, da svaka misao i emocija dovodi do manifestacije našeg iskustva, dakle našeg života, puno sam se promenula, da ne kažem skoro potpuno!
Moj je život dobio drugi smisao, drugi pravac, i ja sam iz dana u dan kroz svoja iskustva, koja su sada bila svesno praćena od moga bića, postajala smirenija i srećnija. Sve mi je lakše i lakše bilo da pratim glas svoga bića i postupam po tome, a to je dalje vodilo većem usredsređivanju na unutra, još dublje u sebe, tako da sam postajala  sve jača, samostalnija. Sve sam manje i manje tražila potvrđivanje od drugih ljudi, čak je i moja potreba za ljubavlju postala moja ljubav prema sebi samoj, tako potpuna i ispunjavajuća, lišeno svake usamljenosti ili nemira.
Radila sam na sebi svesnom nameromna i mnoge želje su mi se tako ispunile. Jednom prilikom sam pročitala kako ljudi pomoću svesne namere i zakona privlačnosti, obično ispunjavaju mnoge svoje materijalne želje, kao što su dobar posao, divnog partnera ili partnerku, veliki iznos na bankovnom računu ili možda glavni loto iznos, zatim dobar auto, prekrasnu kuću iz snova i tako dalje. Naravno da je ovo sasvim u redu i normalno, jer živimo u materijalnom svetu i puni smo želja, koje želimo doseći. Mi smo stvaraoci svega u svom životu i svega što vidimo oko sebe. Sve je to pokrenuto i manifestovano , ljudskom mišlju i emocijama.
Međutim,  postoje i druge želje, koje naše biće želi, to su želje našeg unutrašnjeg bića,  koje se mogu ispuniti na ovaj poznati način svesnom namerom, kao što je spiritualni razvoj, dublja povezanost i usklađenost sa našim višim bićem, našom Dušom, ili mogućnost da dosegnemo duboku meditaciju, ili otvorenost i prijemčivost srca za više Božanske svetlosti, ili komunikacija sa anđelima, dublji uvid u Božanske zapise, ili nešto drugo što vama budi želju i žar ispunjenja .
Sve vam ovo pričam zbog toga, što živeći u vremenu uspona čovečanstva i promena naše svesti  na viši nivo, i kvantni skok u  petu dimenziju, možemo pomoći sebi da budemo otvoreni za ove promene svesnom nammerom, da se razvijamo najvećom mogućom brzinom, na najbolji mogući način, za naše vrhovno dobro i vrhovno dobro cele kreacije, jer kako se mi menjamo, to utiče na sve  ljude oko nas. Kako se mi pokrećemo u svojim promenama, nastaje mali talas svetla, koji se širi i dotiče svojom svetlošću sve oko nas i nadalje celu kreaciju. Ovo je velika moć, koja nam je data i upravo u ovom trenutku je dragoceno da se njome služimo, jer nam je data na dar da stvaramo i kreiramo. Sada možemo svesno uticati na promene u sebi!
Svi oni ratnici svetlosti koji su svesni snage misli, mogu svojom svesnom namerom dragoceno uticati na svoje promene i razvoj a samim tim i na druge, ratnike svetlosti da postanu svesni, da smo svi ratnici svetlosti, jer svi smo jedno, svi smo povezani.
Ratnici Svetlosti

Нема коментара:

Постави коментар