уторак, 10. јун 2014.

Voleću te

Poklon čitateljice Angelina Biljic Prodanovic.
Pozivam i druge čitatelje da slobodno pošalju slične radove, razmišljanja i kritike.
Hvala!
Volecu te u tisini….i kada kisa bude padala…
trazicu te u kapima kise na mom licu…upicu te
udisacu te u mirisu crvenih ruza…ti u mojoj glavi
i dok bosa budem gazila po travi…ti u mojoj glavi
znacu da si lopov moga tela, lopov moje duse…
ne bojim se vise, strah sam izgnala…
ne mogu te izgubiti, ljubavlju sam ti se dala..
dok srce osetim, dok ga cujem, znam
zvuci ludo, al` tebi se obradujem..
znam da sam te smestila u njega
i svaki otkucaj je tvoje delo…voleo il`
ne voleo moje telo…
i pogled novi, sto si mi dao..
nova vizija, ko sam ja i gde si ti
zahvalna sam ti andjele moj
napih se sa izvora tvog zivota
gde izvire med a tece mleko
ti si celo moje bice….tvoje cutanje
i tvoja tisina, to je sve sto mi sada treba
ti si u meni, ovde i sada…
Angelina Biljic Prodanovic

Нема коментара:

Постави коментар