четвртак, 5. јун 2014.

Skandalouz kaže:
Svi narodi su izabrani. Isus jest govorio učenicima da podučavaju samo Izraelce, to je istina, ali to nije iz onih razloga koji se na prvi pogled uzimaju.
Isus je time htio pokazati da neki ljudi imaju sposobnost spoznati Boga, ali ako tu sposobnost ne iskoriste i ne spoznaju, okrenut će se drugima, koji možda tu sposobnost i nemaju toliko izraženu i njih će uvesti u Kraljevstvo Božje.

To se i dogodilo sa starim Izraelom.
Aurora Aurea
12.03.2005., 13:57
Hrist i Krišna

Izmedju života Isusa Hrista i Krišne (Kršne, Christna) Hrista postoje brojne sličnosti, što su npr. dobro uočili Maseu i Graves. U Bgagavad-Giti Krišna iznosi da se na zemlji uvek radja kada dodje do poplave zla, donoseći svetlu reč:

»Zabludeli preziru Me,
Ljudski lik kad uzmem na Se,
jer ne znaju bit Mi višu,
da sam vladar bića sviju.« (IX, 11)

- Gospod Krišna je rodjen od blažene device Devaki.
- Otac Mu je bio drvodelja.
- Pri rodjenu prisustvoivali su mu andjeli, nebesnici, i pohodili su Ga pastiri i mudraci, ponudivši mu zlato, tamjan i smirnu.
- Tiranin koji Ga je po rodjenju progonio naredio je pokolj mnoštva male dece.
- Bio je kraljevskog roda (- Isus je bio iz kraljevskog Davidovog roda), ali ipak živeo je kao siromah i propovedao je odricanje od zemaljskih blaga.
- Kršten je u reci Gang (kao što je Isus kršten na Jordanu).
- Činio je mnoga čudesa, isceljivao gluve, slepe i gubave, oživljavao mrtve.
- Često je kroz slikovita poredjenja narodu približavao istinu.
- Na očigled Svojih učenika je doživeo Preobraženje.
- Učio je verne da uzmu njegov jaram, njegovu jogu ('upregnuće).
- U Svojoj pratnji imao je mnogo žena.
- Bio je razapet na drvetu izmedju dva lopova.
- Pošto je ustao iz mrtvih vazneo je u Nebo.
- Najavio je svoj ponovni dolazak i pobedu nad Pustošiteljom i Carstvom Tame.
- Prikazan je kao Prvi i Poslednji, Alfa i Omega, kao Sveprisutni i svemogući Duh, kao Put do Oca. Poznat je i kao Bog Pastir, Otkupitelj, Savršena Reč, Gospodar gospodara,...
Im ja
14.03.2005., 23:02
BOG IMA, BOG JE JEDAN, BOG JE SAVRSEN, NISTA MATERIJALNO NIJE MU NEMOGUCE, SVE JE OD NJEGA POSTALO I NISTA BEZ NJEGA NE MOZE POSTATI, SVE ZNA, BOG JE DUH, NIKADA NIJE IMAO OVAKVO TJELO KAO MI LJUDI, SVE JE LICNO SAMO NJEGOVA KREACIJA,

STA MU JE GLUPO, PITATI SAM SEBE HLJEBA,
NE MOZE OVO, SAM PORED SEBE SJEDITI
AKO BI SE REINKRENIRAO I PROSAO KROZ RODICU I ZAVISIO OD ZENE I NJENOG MLIJEKA NIJE BOG. JER KO JE ONDA BOG U TOM MOMENTU KAD JE ON MALI I NEJAK? AKO JE NEKO DRUGI DA BI ZNAO SVE PA NIJE REINKRENIRAO

GDJE JE VASO? OVO JE LOGOS OD BOGA! CITAJ VASO I OBORI AKO IMAS CIME?
Aurora Aurea
15.03.2005., 15:34
Im ja:

AKO BI SE REINKRENIRAO I PROSAO KROZ RODICU I ZAVISIO OD ZENE I NJENOG MLIJEKA NIJE BOG. JER KO JE ONDA BOG U TOM MOMENTU KAD JE ON MALI I NEJAK? AKO JE NEKO DRUGI DA BI ZNAO SVE PA NIJE REINKRENIRAO

Da si hteo razumeti moja objašnjenja u vezi nevidljivog, impersonalnog i vidljivog, personalnog Boga, razumeo bi i kako se Bog može uteloviti. Nije se utelovio Bog kao sveprožimajući Princip, kao impersonalni Duh, već Bog kao personifikacija, Njegova manifestacija, na koju smo i mi uobličeni. I utelovio je se Bog Sin, koji se zove i Sin Čovečiji, jer je mnogo puta medju ljudima prebivao, a ne Bog Otac. I Hristov impersonalni duh je u Očevom impersonalnom Duhu. Dakle manifestacija Hrista Božijeg je sišla u krilo svete Bogorodice Marije.
Im ja
15.03.2005., 23:33
Aurora Aurea kaže:

Da si hteo razumeti moja objašnjenja u vezi nevidljivog, impersonalnog i vidljivog, personalnog Boga, razumeo bi i kako se Bog može uteloviti. Nije se utelovio Bog kao sveprožimajući Princip, kao impersonalni Duh, već Bog kao personifikacija, Njegova manifestacija, na koju smo i mi uobličeni. I utelovio je se Bog Sin, koji se zove i Sin Čovečiji, jer je mnogo puta medju ljudima prebivao, a ne Bog Otac. I Hristov impersonalni duh je u Očevom impersonalnom Duhu. Dakle manifestacija Hrista Božijeg je sišla u krilo svete Bogorodice Marije.

necu covjece da to razumijem, ne ide ode logos u pm...

ti:
1. Nije se utelovio *Bog*(1 put BOG) kao sveprožimajući Princip, kao impersonalni Duh

ti:
2. već *Bog* (2 put BOG) kao personifikacija, Njegova manifestacija, na koju smo i mi uobličeni

ja:
vaso ne mudruj: eto vidi sta ti sam pises, nije ovaj BOG, nego onaj BOG, to su tvoje rjeci, sad mi kazi samo ovo: koji je BOG onda glavni jer eto su vec dva........ i sta ti mislis zasto je tako kod tebe eto vidi sam.........

hajd sad lijepo, vrati se u svoju vjeru iz koje si posao, biti to sto jesi, jer ocito, eto vidi covjece sta pises.............a ja ti kazem ovo niko nikad ne moze sjediti sam pored sebe..........bez obzira koliko si veliki ili mali ili na sto licis, ako si tako velik kao amerika i u americi si, ne sjedis u evropi, a ako li si jos veci od tog dva, pa nisi na mjesecu, jos veci itd.......a najstrag zasto bi to BOG radio da se sexa sa njima jel to........stvorio sebi 15000hiljda djevica i toliko isto dvoraca, slobodno ti njemu kazi, da on taj tvoj bog dodje prvo meni na savjetovanje ja cu mu reci sta treba....a da ode kod Savrsenog BOGA kako li bi mu te tad bilo............no zbilja VASO da to zaista nije satan.........BOG odise Savrsenstvom i kad je na necijoj strani probaj ga pobjediti..............a ako je BOG zaista na tvojoj strani zar bi bilo toliko gluposti kojih ni sam ne razumijes..............

kazem ti pravis vise nevjere nego vjere
Aurora Aurea
16.03.2005., 22:03
Im ja:


necu covjece da to razumijem, ne ide ode logos u pm...

»I Logos se ovaploti i stanova medju nama,...« (Jovan, 1:14)

eto vidi sta ti sam pises, nije ovaj BOG, nego onaj BOG, to su tvoje rjeci, sad mi kazi samo ovo: koji je BOG onda glavni jer eto su vec dva........ i sta ti mislis zasto je tako kod tebe eto vidi sam.........

Boga treba obožavati u Duhu i Istini, i Duh i Istina je Bog. Ne postoje dva Boga. Bog je Jedan – Sveti Duh, impersonalni duh, sveprisutni Duh. Njegova manifestacija i personifikacija je Bog (Bog Otac) samo po impersonalnom Duhu koga personifikuje. Duh Sveti je Bog i bez svoje manifestacije, a manifestacija je Bog samo po Onome što manifestuje, po Svojoj suštini. Bog je Ono što je SVEPRISUTNO. Manifestacija impersonalnog Duha kao takva nije sveprisutna, već je sveprisutan samo impersonalni Duh, Sveta Sila. Ta Sveta Sila ishodi iz Središnjeg Sunca Univerzuma, iz Ognjišta Univerzuma kao sedmerostruki Duh. Otac i Sin tu Svetu Silu, Sebekao Svetlost, zastupaju gospodarski. Kada je se manifestacija zvana Sin utelovila u blaženu Mariju, Njegov Duh je nastavio da ishodi iz Ognjišta Univerzuma, jer taj Duh je u Očevom sveduhu.


Sve ti je lepo objašnjeno na stranici (i tu je najbolje mesto za debate ove vrste):

Izvorni credo:
http://www.forum.hr/showthread.php?s=&threadid=15739
Im ja
16.03.2005., 23:16
ti:
1. Nije se utelovio *Bog*(1 put BOG) kao sveprožimajući Princip, kao impersonalni Duh

ti:
2. već *Bog* (2 put BOG) kao personifikacija, Njegova manifestacija, na koju smo i mi uobličeni

ti:
Bog je Jedan – Sveti Duh,

ja>>>>>>>necu covjece da to razumijem, ne ide ode logos u pm...

ono dalje ne citiramo jer cini mi se da bi i ti sam voljeo znati sta ti to pises............
1. jer kad je taj tvoj BOG bio mali i gazio blato, igrao se blatom (pre 2tisuce godina nije bilo drugo) je li i onda bio savrsen i znao sve ili je bio savrsen ali da se nama cini da nije savrsen, on tad ucini da nije, pa ako je tako on onda ne zna sve.............jer ako se igrao blatom i sisao sisu ko je bdio i nad njim, ako je duh zadrzao komandu u svojim rukama onda nije BOG reinkranirao ...... vidis boze Vasin da je i tebi dosadno i pravis se lud nemas pametnija posla...........

2. ako je BOG pa se odluci da se materijalizuje postane kao mi, i postane covjek, pa time shodno zadrzi sve mogucnosti (nemoguce ali eto) sta bi sa duhom, umre duh jer ode komanda duha od duha tako da je duh nista............slicno sa tobom kad ode duh od tebe neka ti tijelo drze na aparatima godinama nema od tebe nista...........

to je tako glupo da bi taj tvoj BOG morao pod hitno da se javi meni da mu ja kazem sta treba>>>>>>>>evo ovo ako si BOZE POSLAO MOJSIJA DA VODI NAROD, PA STO SE TI REINKRANIRA
STO NE POSLA JOS KOJEG.......... MORA DA SI OPET REINKRANIRAO PA PIO SA LJUDIMA RAKIJU...........BOZE CITAJ CITAJ BIBILIJU.............PA AKO TI JA KAZEM DA CITAS BIBLIJU O CEMU SE RADI TU.....NARAVNO ZABUNA JE KOD VASE. BOG JE BOG I BOG JE SAVRSEN.........SLAVA I HVALA BOGU, DA JE BOG BOG, DA NIJE TO STO VASO NUDI..........JEL TI SAD JASNO ZASTO CE DOCI SA SIONA ZAKON DA TAKVE GLUPOSTI OTJERA GDJE IM JE MIJESTO..........

NO NEMOJ SE LJUTITI, NEGO UCI DJETE DRAGO, PROLAZE TI GODINE A VIDI CIME SE BAVIS............

POZDRAV
Aurora Aurea
18.03.2005., 15:10
Im ja:

kad je taj tvoj BOG bio mali i gazio blato, igrao se blatom (pre 2tisuce godina nije bilo drugo) je li i onda bio savrsen i znao sve ili je bio savrsen ali da se nama cini da nije savrsen, on tad ucini da nije, pa ako je tako on onda ne zna sve.............

Telo je slabo, Duh je jak. U Hristu Isusu je bila utelovljena Božija Manifestacija a ne Bog Duh. Bog Duh večno struji, on se ne da 'uteloviti' i 'zatvoriti' u telo, kao što svetlost ne možeš zatvoriti u posudu ili flašu. Bog kao Duh je svagda bio i jeste savršen. Bog kao utelovljena Manifestacija dakako je morao u slabome telu proći jedno usavršavanje i obuku da bi postigao apsolutno jedinstvo sa Sve-Duhom. Hrist je to jedinstvo imao od malena, jer jer već sa 12 godina mogao da poučava i ispituje pismoznalce u Hramu.

ako je BOG pa se odluci da se materijalizuje postane kao mi, i postane covjek, pa time shodno zadrzi sve mogucnosti (nemoguce ali eto) sta bi sa duhom, umre duh jer ode komanda duha od duha tako da je duh nista............slicno sa tobom kad ode duh od tebe neka ti tijelo drze na aparatima godinama nema od tebe nista...........

Kad se manifestacija Božija utelovi, Duh ne umire, jer Duh je večan, od Večnosti. Duh večno struji iz Ognjišta Univerzuma i vraća se u Ognjište, Iskon-Sunce, Presto Univerzuma. I andjeli, koji se takodje utelovljuju, su takodje stvaralačke manifestacije iz Boga, impersonalnog Duha, Svetog Daha. Razlika izmedju andjeoske i božanske manifestacije i personifikacije je ta što andjeli preuzimaju u sebe i isporučuju Svetog Duha kao strujeći Život, a Otac i Sin Ga odašilju i zrače iz Sebe, kao Sebe, kao Svoje Sebstvo. Duh iz njih gospodarski proishodi a iz andjela i čistih duša i ljudi služiteljski ishodi, kao njihov istinski život.
Im ja
19.03.2005., 21:56
JA>>>>>>>>>
kad je taj tvoj BOG bio mali i gazio blato, igrao se blatom (pre 2tisuce godina nije bilo drugo) je li i onda bio savrsen i znao sve ili je bio savrsen ali da se nama cini da nije savrsen, on tad ucini da nije, pa ako je tako on onda ne zna sve.............

TI>>>>>>>>>>

Bog kao utelovljena Manifestacija dakako je morao u slabome telu proći jedno usavršavanje i obuku

DALJNJI SVAKI KOMENTAR JE SUVISAN

DALJNJI SVAKI KOMENTAR JE SUVISAN

POZDRAV
shinobi
20.03.2005., 14:01
Nije svagdje trebalo popraviti ljude na isti način,od tuda i više religija različitih ali sa istom poantom,Bog se je inkarnirao posvuda na svijetu da bi pokazao pravi put ljudima u tome dijelu svijeta,nije za svakoga kršćanstvo,moje je mišljenje da su indijci duhovno napredniji narod od Kršćana!!Duhovno su uzdignutiji to je moje mišljenje.
:afro:
Dok Biblija ući ljude zakonima i mudrostima,pokazuje nam put koji teško shvaćamo ali kada krenemo tim putem uvjerimo se da je tako,Bhagavad gita nam pokazuje funkcionitanje ćitavog svemira i duhovne te materijalne sile koje dijeluju na ljude svakodnevno,pokazuje nam uzroke i razloge te čovijek poćinje shvaćati velićinu Boga oko koje se nema smisla trudii shvatiti jer je užasno velika i tako jako mala,pokazuje koliko je čast zapravo Bogu važna i materijalni život zapravo nevažan za vjernika koji se druži sa Bogom svakodnevno.
:afro:
J-C
26.03.2005., 20:43
Jesi ti Harekrišnijevac?
Im ja
26.03.2005., 20:49
Bog se je inkarnirao posvuda na svijetu da bi pokazao pravi put ljudima u tome dijelu svijeta

glupost


daj mi samo jedan razlog zasto bi BOG to trebao raditi..........
shinobi
27.03.2005., 18:19
Im ja kaže:
glupost


daj mi samo jedan razlog zasto bi BOG to trebao raditi..........
Zato što je zabavno???
:afro:
Da podjeli po zaslugama talente!
Ljudi kao osobnosti koje funkcioniraju zasebno sami odlučuju dali će služiti Bogu ili ne!!!
Onaj koji mu služi više taj je bolje nagrađeniji.
A u Bhagavad giti piše da osim Boga koji je vrhovno Biće postoje hrpa Polubogova nezamislive velićine koja svoj trud u materijalnom svijetu uživaju kao takva bića nezamislive velićine i inteligencije šta ima svoje prednosti.
:afro:
Nakon jednog pređenog nivoa INTELIGENCIJE prestaje Želja postati kao Bog i dolazi do istinskog zadovoljstva.
Eto ovo je jedn dio objašnjenja u Giti al mojim riječima i onako kako sam ja shvatio.
.afro:
shinobi
27.03.2005., 18:20
J-C kaže:
Jesi ti Harekrišnijevac?
Deiniraj mi harekrišnjevca!
Možda jesam a onda opet nisam!
:afro:
Pročitao sam Gitu i prihvatio ju kao istinu.
Ima mi smisla.
Onaj koji je neogranićen njemu ništa nemože nauditi ,niti loše štivo niti dobro štivo,jer taj zna ili prihvatiti ili odbiti zlo i istinu a upoznati protivnika nije loše ,neki se ljudi boje pročitati giti da ih nebi opsjela i da nebi svaki dan pjevali mantre,a ja kažem budite svoji pročitajte i sami odlučite dali ćete ju prihvatit ili ne.
Bog je jedan,dali se zvao krshna ili Jahve ili Alah ili Budha isto je,razlićite su samo slike Boga koje ljudi o Njemu ispričavaju i pišu iz raznih zemalja zemaljske kugle,ali u svakoj religiji jedna Božija osobina je uvijek prisutba a to je Čast,Bog je častan i tako ga ja vidim kao časno biće.
:afro:
Im ja

Нема коментара:

Постави коментар