уторак, 10. јун 2014.

Vejn Dajer -Daruj sagovorniku neznost

Da li izbegavate red u supermarketu kod kasira koji je namćorast, I koji baca namirnice preko skenera dok  ispod oka odmerava mušterije? Probajte ovaj eksperiment koji obožavam da praktikujem. Vidite da li možete da preobratite namćorastog kasira, neprijatnog konobara, ili nekulturnog, nestrpljivog državnog službenika sa svojom dozom prijatnosti I ljubaznosti.
Veoma je korisno gajiti treću kradinalnu vrlinu koju zagovara Lao Cu: nežnost, koja se manifestuje kao ljubaznost I obazrivost prema drugima. Nežnost znači prihvatanje drugih ljudi onakvih kakvi su – I tako voditi put do mirnih odnosa. Prijatnost je zarazna. Kada je lično primenjujete ona otvara vrata da nervozni, iritantni, grubi I nepristojni otpuste ono što su zaprvao neprijatna, nesrećna, I nenagrađujuća osećanja.
Smejati se I pokazivati obzirnost prema drugima I njihovim osećanjima, ukazivati na nešto pozitivno kao fokus jesu načini koje volim da koristim u svom pokušaju da preobratim one koji očigledno pate u svojim poslovima I kojima je potrebna pomoć da bi se osećali bolje. Setite se poziva naše Božanske prirode – Kako ja mogu služiti?
Možemo služiti tako što ćemo ponuditi pomoć u vidu prijatnosti prema onima koji nama služe I uživati u zadovoljstvu da ih podignemo na jedno mnogo mirnije, radosnije mesto.

Нема коментара:

Постави коментар