уторак, 10. јун 2014.

Vejn Dajer - Bozja LJubav,Bog i mi smo jedna LJubav

Pre nego što smo došli u fizičko, mi smo bili deo Boga, sa svim nasleđenim kvalitetima Kreatora koji odašilje izobilje, kreativnost, ljubav, mir, radost, I dobro-bit. Duhovna dimenzija nas priziva u ovom materijalnom svetu početaka I završetaka. Kada je poslušamo I dopustimo, Duh nas vodi do nečeg što je još više od našeg života kao fizičkog bića. Kada dopustim sebi da se poravnam sa Duhom, ja osećam zadovoljstvo, I više od toga – ja osetim radost. U stanju sam da primim vibracione energije mog Izvora – nazovite to kako god želite: glasovi, poruke, tihi podsetnici, nevidljuve sugestije – to su vibracije energije. Naučio sam da sebe ‘uklonim’ sa puta I otklonim otpor za slobodni tok ove duhovne energije.
Duh ne razmišlja o nemogućnosti bilo čega – ne fokusira se na nesposobnost da kreira, na stvari koje ne funkcionišu, na očekivanje najgoreg mogućeg ishoda, ili na stagnaciju. Kada sam jedno sa Duhom, ja hoću da se  moje misli I sadašnji trenutak savršeno poravnaju sa onim što želim da podelim. Želim da ponudim iskustvo inspiracije svojoj publici, I zato ne održavam svoje govore razmišljajući: Sigurno ću ih razočarati. Umesto toga ja biram da mislim da ako se negde zbunim ili nešto zaboravim u sred svog govora, inspiracija koja će me preneti preko toga biće tu. Kada sednem da pišem, moja je želja da pozovem Duha da se ispolji kroz mene, I svoje ideje ohrabrujem da teku slobodno. Ja sam povezan sa Duhom, I očekujem da budem instrument mog Duhovnog Izvora.
Kada se setimo da smo uvek konektovani sa Izvorom, mi možemo prizvati Božansku dobro-bit. Svako od nas predstavlja Boga ili Duha koji se ispoljava ovde na planeti. Iskustvo da smo jedno sa Duhom je dostupno svakome od nas. Setite se da je vaš život još veći nego vi. Posvetite svoj život nečemu što refelktuje svesnost vašeg Božanstva. Možete početi tako što ćete se obavezati da u barem jednm dnevnom iskustvu date nešto svoje bez ikakvog očekivanja da budete priznati I da vam se zahvaljuju. Na primer, pre nego što započnem svoju dnevnu rutinu, ja odem do svog stola I odaberem jedan dar za taj dan. Ponekad je to samo telefonski poziv strancu koji mi je pisao, ili možda naručim cveće ili pošaljem knjigu ili poklon nekome ko mi je pomogao u lokalnoj radnji. Nije bitno ako je ova aktivnost mala ili velika – to je način da dan započnete tako što ćete biti jedno sa Duhom. Učinite tihu posvećenost da ohrabrujete I ispoljavate svoju Božansku prirodu.

Нема коментара:

Постави коментар