уторак, 10. јун 2014.

Vejn Dajer - Vaš prijatelj Univerzum

Jedna od najbitnijih odluka koju ćete ikad napraviti jeste da izaberete u kakvom univerzumu vi postojite: da li je spreman da pomogne I pun je podrške, ili je negostoprimljiv I ne podržava nikog? Vaš odgovor na ovo pitanje učiniće svu razliku u smislu kako živite svoj život I kakvu vrstu Božanske asistencije vi privlačite.
Zapamtite da dobijate ono o čemu razmišljate, bilo da to nešto želite ili ne. I zato, ako verujete da je ovo neprijateljski univerzum, potražićete primere koji će podržati ovu tačku gledišta. Predpostavljaćete da ljudi pokušavaju da vas prevare, da vam sude, iskoriste vas, ili vam naude na neki način. Okrivljavaćete antagonistički, negostoprimljivi kosmos da ne sarađuje sa vama u ispunjenju vaših želja. Upiraćete prst u agresivne ljude I lošu sreću za takav svet u kome svi živimo.
Ja vas preklinjem da univerzum vidite kao topao I pun podrške jer ćete potražiti dokaze koji podržavaju ovu tačku gledišta. Kada očekujete da je univerzum prijateljski nastrojen, videćete prijateljski nastrojene ljude. Potražujete okolnosti koje će raditi u vašu korist. Očekujete dobru sreću koja teče u vaš život.
Moja omiljena afirmacija kada se osećam zaglavljeno I van koloseka je sledeća: Šta god da mi je potrebno već je ovde, I sve se dešava za moju najveću korist. Zabeležite ovo I zalepite svuda po kući, na kontrolnoj tabli vašeg auta, u vašem ofisu, na mikrotalasnoj, čak I ispred toaleta! Podsetite sebe: Ja živim u prijateljskom univerzumu koji podržava bilo koju stvar ili želju koja je poravnata sa univerzalnim Izvorom svega.
Shvatio sam da promenom mog uverenja u vezi prirode univerzuma, ja privlačim šta god da poželim u svoj život. Ja želim mir. Ja želim zdravlje. Ja želim sreću. Ja želim prosperitet. Kada se molim, radim to u duhu Sv.Franje koji je konstantno tražio od Boga: ‘Učini me instrumentom tvog mira‘. Drugim rečima, ‘Dopusti mi da budem kao Izvor iz kog sam potekao, I onda ću biti miran u saznanju da moje želje moraju biti ovde, na svom putu ka meni, za moju najveću korist.’

Нема коментара:

Постави коментар