уторак, 10. јун 2014.

Vejn Dajer - Da li ste pesnik ili slikar?

Voleo bih da napišem knjigu, samo kad bih imao vremena. Da li ste u poslednje vreme čuli da neko govori ovu rečenicu, ili ste je možda I sami rekli? Da li vi zaista želite da napišete knjigu ili da slikate, pevate, igrate ili da ispunite bilo kakvu kreativnu žudnju koja odavno postoji u vašem životu? I da li je vreme zapravo problem?
Svi mi imamo isti broj sati u toku dana, I većina nas donosi odluke kako ćemo ih provesti. U mom filmu Promena, vidimo mladu majku koja otkriva svoju ljubav prema slikanju samo zato što je sebi dala dozvolu za to. Umesto da I dalje predpostavlja da je njen san nedostižan, ona zatraži priliku, vreme koje joj je potrebno, I dobije ga. Zašto mi ne radimo stvari koje kažemo da želimo da radimo?
U beskrajnoj gomili izgovora, nemati dovoljno vremena, ili ‘Suviše sam zauzet’, veoma lako dolaze na vrh liste. Ali kako osoba može biti tako zauzeta da ne može napraviti malo prostora za ono šta voli? Toro je u pravu kada kaže da mi imamo plemenite talente na koje trebamo obratiti pažnju, u odnosu na sve ostale detalje koji okupiraju naš život. Ako se plašite onog dela vaše duše koji vas poziva na više mesto, onda verovatno koristite izgovor ‘Suviše sam zauzet’.
Nađe se vremena da se radi ono šta se voli kada malo odstupimo I sagledamo svoj život iz više perspektive. Pobrinite se da strah, sumnja I nepreispitana uverenja koja gajite u vezi sebe I svojih talenata ne budu uzroci koji vas drže podalje od vaših kreativnih nastojanja. Umesto da sebi govorite kako ste previše zauzeti da biste sledili aktivnosti kakve želite, koristite sledeću afirmaciju: Ja nameravam da napravim vremena za sebe da živim život za koji sam I došao ovde da živim.

Нема коментара:

Постави коментар