недеља, 8. јун 2014.

Luiz L. Hej - Stav Zahvalnosti

Moj dragi prijatelj, Danijel Perlata, pre mnogo godina učestvovao je na mojoj novoj knjiziZahvalnost: način življenja, I napisao ove predivne misli o zahvalnosti:

Kada ispoljavate zahvalnost, vi podignete vibracije oko sebe na višu frekvenciju. Vi stvorite pozitivnu energiju koja isijava iz vas, I vraća se ka vama u obliku predivnog iskustva. Vi postajete magnetični. Dobre stvari I dobri ljudi kreću se ka vama, jer ste vi takva radost I takvo prijatno okruženje.
Stav zahvalnosti je sam po sebi privlačan. On ima moć da izazove pretvori u prilike, probleme u rešenja, I gubitke u dobitke. On pomera energiju. Proširuje našu viziju I dopušta nam da vidimo ono što bi obično bilo nevidljivo nekome ko ima ograničenu zahvalnost.
Zahvalnost jeste molitva za dobrobit u izobilju. Smatram da su reči Hvala ti najlepše u našem jeziku. One mogu ozariti nečije lice, I pomoći osobi da shvati da je cenjena. Otvara vrata našeg srca, I omogućava nam da se osećamo povezani.
Hajde da provedemo što više momenata možemo u toku dana, svakog dana, u stanju zahvalnosti za svo dobro koje je u našem životu.
Afirmišimo:
Ja ispoljavam zahvalnost I cenim sve, svakog dana, na svaki mogući način. Taj moj akt je važan deo mog života.

Нема коментара:

Постави коментар