уторак, 28. октобар 2014.

AYURVEDOM DO ZDRAVLJA 
~ Eleonorini recepti ~
~ Emulzija za sestru ~
Za 250 ml emulzije:
  • 120 ml bademovog ulja
  • 110 ml hidrolata lavande
  • Žličica aloa vere
  • Pola žličice biljnog glicerina
  • 10 kapi eteričnog ulja lavande
  • 5 kapi eteričnog ulja smilja
Dobro protresti kao i prije svake uporabe
~ Hranjiva krema za lice a la Eli (50 ml) ~
  • 10 ml baznoga ulja (to je jedna jušna žlica) (smiksala sam odoka ulja lješnjaka, badema  i pšeničnih klica)
  • 1/3 kavene žlice aloe vere
  • ¼ čajne žlice biljnog glicerola
  • Po 5 kapi eterčnih ulja smilja i lavande
U jednoj kemijskoj staklenoj posudi smješala sam bazno ulje sa 5 ml Phytocreama (pola jušne žlice prirodnog emulgatora od pšenice – emulgatori nam trebaju za zgušnjavanje mase). U drugu kemijsku posudu smiješala sam 35 ml izvorske vode sa ¼  čajne žlice biljnog glicerola.
Na pari zagrijavam posude, za što su mi u početku služile staklene zdjelice za sladoled. Recepti preporučuju da se zagrijavaju do 70 stupnjeva Celzijevih, no, kako još nemam kemijski termometar, temperaturu određujem odoka i po feelingu i dosad je to dobro funkcioniralo.
Smjese se miješaju, a kad su dovoljno zagrijane, vodenu smjesu (voda sa biljnim glicerinom) ulijevam u bazno ulje uz stalno miješanje. Nakon što sve dobro promiješate, i potom ohladite do sobne temperature, dodajem eterična ulja i izljevam u kutijice za kreme, bilo bi dobro da su staklene.
~ Mali savjeti ~
*Moji su mjerni instrumenti kuhinjske žlice. Korisna mi je bila informacija da je jušna žlica  10-15 ml, a čajna žlica 5 ml. Nisam opterećena nikakvim standardima jer kozmetiku radim za sebe, najbliže  i znam da ne mogu pogriješiti
* Kad, recimo, želim dobiti dvije kreme, ukupno 100 ml, količine samo množim puta 2
* Igrajte se sastojcima, odaberite svoje bazno i eterična ulja i na isti način složite svoj mix.
* Na isti princip možete si napraviti losion za tijelo. Otkrila sam to slučajno: krenula sam praviti kremu, ali sam imala u kući samo gaziranu mineralnu vodu koju sam pustila da malo ishlapi i cijela smjesa mi je bila rijeđa – losion za tijelo savršene teksture!
~ Jos članaka na sličnu temu: ~


Autorica teksta: Eleonora Dukovac, dipl.iur
~ Dobrodošla Eli na moj blog!

Нема коментара:

Постави коментар