Putem znanosti i razmišljanjem do spoznaje Božjeg Svijeta i smisla života - Teorija osjećaja

Poštovani
 
U knjizi se u jednom, u dobroj mjeri prirodoslovnom pristupu:
- na osnovi spoznaja fizike, kemije, biologije,
- na osnovi ljudskih iskustava i
- logičnim razmišljanjem
pokazuje da:
- postoji Neki Veliki, Uzvišeni Um, Bog, Stvoritelj, Svevišnji.
- da postoje Duše.
Duše su vjerojatno organizirane.
Naime, na našoj planeti ostvaruje se Jedan Veliki Projekt Života koji je u knjizi nazvan Božja Volja Života.
Prema našim ljudskim iskustvima ostvarenje takvog Velikog Projekta  podrazumijeva neku organizaciju što upućuje na to da su i Duše organizirane.
Tako se u knjizi govori o Velikoj Nebeskoj Organizaciji.
Kako se pokreće Život?
U osnovi u svakom živom biću pojavljuju se potrebe i osjećaji potrebe koje živo biće nastoji zadovoljiti, što uvjetuje pokretanje Života.
Osnovne potrebe koje se pojavljuju u svim živim bićima su: potreba za hranom, povremena potreba za razmnožavanjem, a u živom biću postoji stalna potreba za sigurnošću.
Kod čovjeka su se razvojem razuma pojavile nove potrebe: i potrebne i nepotrebne.
Potrebe odnosno osjećaje potreba koje doprinose ostvarenju Božjeg Svijeta u knjizi su nazvane vrijednim, istinitim potrebama tj osjećajima potreba.
Da li je neki osjećaj ugodan to osjećamo, a da li je vrijedan, istinit to možemo procijeniti razumom.
Date su i neke druge spoznaje o osjećajima i zbog njihove važnosti sve je nazvano Teorija osjećaja.
Nadalje, u knjizi se govori o međudjelovanju Duše u nama i materijalnog dijela naše psihe, govori se o budućem razvoju Života, o našoj ulozi u ostvarenju Božjeg Svijeta i dr.
Koja je naša uloga u ostvarenju Božjeg Svijeta?
Prema modernoj fizici sve ovo je energija.
Ja sam tj. mi smo dio Ove Energije. A Ova Energija je Božja Volja Života. To je Veličanstvena Božja Energija Stvaranja, Gradnje, Božje Ljubavi, Pobjede i Velikog Smisla.
Iz toga očito slijedi Smisao života: Ako sam ja dio Ove Energije tj. Božje Volje Života onda je logično da u svom životu doprinosim ostvarenju Božjeg Svijeta odnosno Božjeg Nauma.
Ako je Smisao života da doprinosim ostvarenju Božjeg Nauma onda su drugi ljudi moji suradnici.
Po tome što je Bog, Svevišnji Stvoritelj mi ljudi smo braća i sestre, a po našoj životnoj ulozi mi smo suradnici.
Znači, ako je netko nezaposlen, bolestan, ako ima problema - onda je najnormalnije da mu pomognem da riješi svoje probleme jer on je moj suradnik i kad riješi svoje probleme bolje će moći doprinositi ostvarenju Božjeg Nauma. 
Ja sam također Duša u ovozemaljskom tijelu. Kao i drugi ljudi došao sam na Zemlju da učinim nešto korisno za ovaj svijet, a nakon ovozemaljskog života, vratiti ću se na Nebo. Tamo će mi se, vjerujem mnogo toga otkriti, mnogo bolje ću vidjeti svoje postupke, ono što sam pogriješio, a bolje ću vidjeti i one stvari za koje mislim da sam ih relativno dobro odradio.
Nadam se da ću nakon toga opet dobiti šansu u Božjoj Službi - bilo na Zemlji ili negdje drugdje u Velikom Božjem Svijetu.
Knjiga se nalazi na Google books.
Inače može se također čitati u Sveučilišnim bibliotekama u Hrvatskoj, kao i posuditi u Gradskoj biblioteci u Rijeci.
 
Smiljan Visković                                                                                                                
 
 
Коментари
Немате дозволу да додајете коментаре.
smviskovic
23.34 27.11.2012.
Коментари су искључени
Natpis iznad "Nemate dozvolu za davanje komentara" izgleda da je automatski postavljen ili ja ne znam kako, pa Vas molim da komentare šaljete na smviskovic@gmail.com
Zahvaljujem Vas se